“Veldig god mat og god service”
Anmeldelse av Graffi Grill Tromsø

Graffi Grill Tromsø
Vurdert som nr. 33 av 136 Restauranter i Tromsø
Beskrivelse: Velkommen til en koselig og uformell grillrestaurant, full av god atmosfære. På vår Josper kullgrill griller vi det meste fra deilige fileter til hjemmelagede burgere, fisk, vegetarretter og mye annet godt. Graffi Grill er en godt besøkt restaurant og vi anbefaler våre gjester å reservere et bord for sikkerhets skyld. Bordbestillingen gjør du her. Graffi er et gammelt trøndersk uttrykk og betyr “å ha greie på”.
Anmeldt 6. august 2021

Vi besøkte Graffi fredag 6. august og valgte en klassisk meny mef indrefilet, pommes frites og godt tilbehør. Det er en av våre favoritter. Graffi leverte! Hyggelig atmosfære, god service. Vaniljeis med jorbær var en god avslutning. Gode viner til akseptable priser likte vi godt. Vi anbefaler Graffi i Tromsø nede ved sjøen.

Takk, W8382BSkaris

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Prøvde Graffi Grill på nytt igjen, etter mange middelmådige opplevelser. Jeg fikk en burger som var 0,5 cm tynn og ihjelstekt, helt utrolig at en kokk sender sånt ut av kjøkkenet sitt.

Takk, palchristianberg2018
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Fint lokale med en bra grillmeny. Biff med variert tilbehør og perfekt stekt burger. Lokalet er fint innredet, men utendørsomgivelsene er litt triste.

1  Takk, idnar77
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Super mat, hyggelig og blide servitører
Super meny for både store og små
Vi spiste hamburger og spareribs
Dette stedet anbefales

Takk, gjelsvikbygg
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Meget god spareribs, nydelig tilbehør og et svært hyggelig personale. Rask service. Rene og fine bord. Hygieniske toaletter. Veldig fornøyd. Lite minus for litt høy musikk.

Takk, jessicalund76

Reisende som så på Graffi Grill Tromsø, så også på

Har du vært i Graffi Grill Tromsø? Del dine erfaringer!