“God matopplevelse ”
Anmeldelse av Graffi Grill Tromsø

Graffi Grill Tromsø
Vurdert som nr. 33 av 138 Restauranter i Tromsø
Beskrivelse: Velkommen til en koselig og uformell grillrestaurant, full av god atmosfære. På vår Josper kullgrill griller vi det meste fra deilige fileter til hjemmelagede burgere, fisk, vegetarretter og mye annet godt. Graffi Grill er en godt besøkt restaurant og vi anbefaler våre gjester å reservere et bord for sikkerhets skyld. Bordbestillingen gjør du her. Graffi er et gammelt trøndersk uttrykk og betyr “å ha greie på”.
Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Meget bra service- og matopplevelse! Anbefales veldig om du skal ute å spise i Tromsø :) Maten kom fort, maten var varm, mye mat og det smakte godt!

1  Takk, Martestrommen

Anmeldt 8. september 2021

Spiste der to ganger når jeg sist var i Tromsø og kan anbefale burgerne de lager her. Disse er virkelig gode, saftige og med mye smak. Dagen etter valgte jeg salat som servers i hjemmebakt bødskål, og for en opplevelse. Stor, fyldig og smaksrik salat med crisp kylling, og brødet var helt topp. Graffi imponerte oss virkelig og hit skal vi helt klart tilbake. Kan anbefales.

Takk, Arne Henrik W
Anmeldt 4. september 2021

God mat, atmosfære og service. Bestilte en grill lux som falt i smak, men det kunne med fordel vært mer kjøtt. Gratis påfyll av tilbehør, noe som man bør kunne forvente når man betaler 1200kr inkl drikke. Alt i alt verdt besøket.

Takk, kaffislurpen
Anmeldt 6. august 2021

Vi besøkte Graffi fredag 6. august og valgte en klassisk meny mef indrefilet, pommes frites og godt tilbehør. Det er en av våre favoritter. Graffi leverte! Hyggelig atmosfære, god service. Vaniljeis med jorbær var en god avslutning. Gode viner til akseptable priser likte vi godt. Vi anbefaler Graffi i Tromsø nede ved sjøen.

Takk, W8382BSkaris
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Prøvde Graffi Grill på nytt igjen, etter mange middelmådige opplevelser. Jeg fikk en burger som var 0,5 cm tynn og ihjelstekt, helt utrolig at en kokk sender sånt ut av kjøkkenet sitt.

Takk, palchristianberg2018

Reisende som så på Graffi Grill Tromsø, så også på

Har du vært i Graffi Grill Tromsø? Del dine erfaringer!