“Uhyggelig kveld”
Anmeldelse av Prelaten Kro Og Scene

Prelaten Kro Og Scene
Vurdert som nr. 117 av 137 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Takk for en fantastisk uhyggelig kveld hos dere. Makan for en dårlig service hos dere. For det første, smitteværnsreglene klarte de ikke å overholde i det hele, etter flere klager til personalet kontaktet jeg de lokale avisene, og det blir nok også en henvendelse til kommunen. For det andre tåler ikke personalet kritikk i det hele tatt. Klaget på både smittevern og ventetiden, der de da presterte med å kansellerte bestillingen, ingen begrunnelse hvorfor heller. Etter nesten 45 minutt gikk jeg til baren for å spørre, å fikk beskjed at det var på grunn av min fine «tilbakemelding i bestillingen.» Dette er dårlig oppførsel fra ansatte, der det fint kunne blitt tatt som konstruktiv kritikk som alle andre ville. Bestilte igjen, og fikk noen andre til å klage etter, å fikk da beskjed om at den ble «kansellert fordi de ikke hadde flere isbiter.» Dette er noe de fint kunne kommet å sakt til meg, så kunne jeg fint sakt til de ansatte at jeg ikke trenger isbiter i min drink, men ut i fra servicen tidligere skjønner jeg at de ikke gjorde det. Jeg personlig kommer aldri tilbake, å det bør heller ingen andre heller!

Takk, Simonpett01

Anmeldt 15. juni 2021

Hvis dere bare holder åpent for voksene over 20 år, skriv gjærne det på døren eller gi beskjed på forhånd. Ungdom på 19 år som meg selv antar at lokalet er åpent for alle over alle over den 18. årige aldersgrensen. Hjelper ikke at servitøren er frekk, spydig når han under vi er under deres aldersregler. Noe vi ikke kunne vite på forhånd. Det er et halvt år til jeg og mange av mine venner er 20 og da vil vi ikke ende opp i deres lokalet igjen

Takk, oskark972
Anmeldt 15. juni 2021

Står ingen plass at det er 20års grense… blir kastet ut på en uhyggelig måte etter som at man er 19… Hvordan skal noen som ikke er fra Tromsø vite at det er 20års grense!?

1  Takk, G1238AR
Anmeldt 4. november 2019

Har fulgt Tony Carey i 30 år. Trudde egentlig aldri at æ skulle få se han live, siden han nesten aldri drar fra U.S. Hyggelige folk på alle kanter og ei flott levering fra Tony og Prelaten!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Hans H
Anmeldt 22. oktober 2019

God stemning og fin atmosfære. Vi fikk eget bord som var reservert til oss. Ventetiden i baren var kort og servicen upåklagelig. Musikken var noe for en hver smak. mange slagere, ikke så mye dagens toppliste.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, rakablakk

Reisende som så på Prelaten Kro Og Scene, så også på

Har du vært i Prelaten Kro Og Scene? Del dine erfaringer!