Ulike måter å oppleve Skadi Adventures AS på
8 anmeldelser
Fiske fra kysten
2 anmeldelser
Anmeldt 18. november 2018

Koselig vertskap og fin tur med nydelig utsikt. Hærlig med avslutning i ei varm grillhytte. Vi fikk deilig reinsdyrwrap i grillhytta.

Takk, Trude J
Karin_Guttormsen, Manager på Skadi Adventures AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018

Alltid trivelig med glade damer på tur. Velkommen tilbake :-)

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Anbefaller denne turen på det varmeste. Her får du utsikt over fjell og hav .Koselig vertinne som liker å sette dere først.Nydelig mat var det også.Spiste reindyrswraps

Takk, Gunn I

Glade damer på tur gir energi. Velkommen tilbake :-)

Anmeldt 6. november 2018

Vi hadde en utrolig fin tur til det lille fjellet "Hompen". Fantastisk utsikt over fjord og fjell der oppe! Fin avslutning på turen med pølsegrilling i grillhytta. Koselig for både store og små! Karin er den perfekte vertinnen:-)

Takk, bonnie c
Skadiadventures, Daglig leder på Skadi Adventures AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Tusen takk skal du ha. Så trivelig å ha deg og din familie med på tur. Velkommen tilbake :-)

Anmeldt 5. november 2018

Hadde en fantastisk fin tur med Skadi Adventures på fredag. Planleggingen var enkel og grei. Karin var meget hjelpsom og var med på å lage et opplegg som var spesialtilpasset våre ønsker og behov. Vi ble hentet i en rein og fin bil. Kjøreturen var akkurat passe lang og grillhytta var stor, fin og velutstyrt. Anbefaler virkelig alle som ønsker en tur med fine opplevelser og hyggelig vertskap å ta turen med Karin Ingeborg Guttormsen og Skadi adventures. Takk for oss og masse lykke til videre med nye turer og gjester.

Takk, LizHegeDumonceau
Skadiadventures, Daglig leder på Skadi Adventures AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Er så glad for at det sto til forventningene. Storkoste meg sammen med dere. Velkommen igjen.

Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Jeg og mannen fikk i bursdagsgave tur med Skadi Adventures sammen med et helt vennegjeng. En utrolig flott kveld i grillhytta, med fantastisk service fra vi ble henta og til vi ble levert trygt hjemme igjen! En kveld vi blir å huske lenge! Tusen takk fra Cecilie&Roar

Takk, Cecilie K

Så glad for at dere ble fornøyde med hele opplegget. Velkommen igjen.