“Anbefales!”
Anmeldelse av Du Verden

Du Verden
Vurdert som nr. 82 av 129 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 17. juli 2020

Veldig flott besøk. Fantastisk god mat: vi prøvde grilla tørrfisk, hval,kveite og blåskjell, alt veldig godt. Hyggelig betjening og god service.

Takk, tgromsrud

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Spiste grillet tørrfisk. Nydelig. Godt avstemt med rotgrønnsaker og choritzo. Pga korona fikk vi bord uttafor resteuranten men helt ok. God service. Bestilling og betaling via app går helt fint.

Takk, Anne H
Anmeldt 22. juni 2020

Vi var fire stykker, det tok over en time før vi fikk mat etter tre purringer. da skulle vi få 50% eller gratis dessert. takket ja til Creme Brüel. middagen var ok, men det som ble servert som dessert, var flytende vaniljesaus med sukkerlokk. Tragisk kveld

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 107runea
Anmeldt 19. juni 2020 via mobile enheter

Vi var på Du Verden å spiste ved en finværsdag i Tromsø. Hadde gledet oss til god mat, da vi har spist i Svolvær flere ganger.
Denne gangen ble vi nokså skuffet alle fire. Maten var kald når den kom på bordet, og smakene var helt ok. Ikke noe å skryte av og vil dessverre ikke besøke restauranten igjen. Vanskelig å oppnå kontakt med personalet, og det tok lang tid før vi fikk maten. Vi ble sittende nært kjøkkenet, slik at vi fikk se rettene våre stå ferdige og vente på servering.
Lokalene redder de inn fra en virkelig dårlig tilbakemelding. Skuffende!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 424ninar
Anmeldt 5. mars 2020 via mobile enheter

Vi var ca 12 stk til middag. Mange bestilte grillet tørrfisk, og alle de ble skuffet. Noen bestilte ribbe, men ingen ble fornøyd. Smakløs mat.

Dato for besøk: november 2019
Takk, Cruiser18141541264

Reisende som så på Du Verden, så også på

Har du vært i Du Verden? Del dine erfaringer!