“Tøft sted med utrolig utsikt”
Anmeldelse av Du Verden

Du Verden
Vurdert som nr. 82 av 130 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 26. juli 2020

Tok et glass i fine omgivelser, så rett på Hurtigruten som lå til kai. Hyggelig personale. Artig måte å bestille og betale på.

1  Takk, sussiho

2024 av 83 anmeldelser

Anmeldt 21. juli 2020

Jeg var sulten til lunsj og gikk innom for å finne en redning. Verdens beste grove fiskeburger, stappfull av smak og med masse digg garnityr ble meg til del. Helt klart et sted å anbefale, både for maten og den fantastiske utsikten.

Takk, siljegs
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 11 stykker. Derfor bestilte vi mat av servitør, og ikke på nett som man egentlig må om dagen, for å få maten likt. Det skjedde ikke. Noen var ferdig med å spise når andre ikke hadde fått maten (hovedretten).
Vi spiste forrett og hovedrett. Mens jeg spiste forretten tok servitøren den med seg for å rydde. Det var ikke så mye igjen, så jeg sa ikke i fra, men ble litt irritert da jeg faktisk fremdeles spiste. Verre ble det når servitøren prøvde å rydde vekk tallerkenen min midt i måltidet på hovedretten. Jeg måtte holde den fast og si nei. Hun beklaget seg og gikk videre. Fikk heldigvis spist ferdig før de prøvde seg igjen.
Maten var uansett veldig god, og stedet er veldig hyggelig. De var flinke på å tilrettelegge for allergi (laktose).

Takk, simness
Anmeldt 17. juli 2020

Veldig flott besøk. Fantastisk god mat: vi prøvde grilla tørrfisk, hval,kveite og blåskjell, alt veldig godt. Hyggelig betjening og god service.

Takk, tgromsrud
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Spiste grillet tørrfisk. Nydelig. Godt avstemt med rotgrønnsaker og choritzo. Pga korona fikk vi bord uttafor resteuranten men helt ok. God service. Bestilling og betaling via app går helt fint.

Takk, Anne H

Reisende som så på Du Verden, så også på

Har du vært i Du Verden? Del dine erfaringer!