“Tja ???”
Anmeldelse av Du Verden

Du Verden
Vurdert som nr. 81 av 132 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Verdens dyreste rekesmørbrød - kr 295 for små vasne reker. Ikke smørbrød en gang - måtte pille rekene selv - brødet var ok. I tillegg kom dyr vin for ikke å snakke om en evindelig plage av måker som fløy rundt og plaget gjestene. SKARVEN er mye bedre både på mat og ikke minst pris.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, kjellt2015

Anmeldt 4. august 2020

Lørdag kveld og hadde ikke bestilt. Ble mottatt av hovmester Tommy på en flott måte. "Du verden" for en restaurant både interiørmessig, mat og drikke. Vi hadde grillet tørrfisk med en Thomsen Chardonnay. Perfekt match. Svært serviceminded stab med hovmester som en ledestjerne. Flott bursdagsfeiring.
For å si det som Arnhold: I`ll be back ...

Dato for besøk: august 2020
Takk, Stein F
Anmeldt 30. juli 2020

Du verden for et måltid!

Utsøkt ovnsbakt kveite som smelter på tungen, rikelig porsjon.
Nydelig vegetar-pizza.
Godt aioli brød til forrett.

Flott utsikt fra restauranten til ishavskatedralen.

Har allerede booket bord der igjen!
Restauranten anbefales på det varmeste.

2  Takk, Camper89187
Anmeldt 26. juli 2020

Tok et glass i fine omgivelser, så rett på Hurtigruten som lå til kai. Hyggelig personale. Artig måte å bestille og betale på.

1  Takk, sussiho
Anmeldt 21. juli 2020

Jeg var sulten til lunsj og gikk innom for å finne en redning. Verdens beste grove fiskeburger, stappfull av smak og med masse digg garnityr ble meg til del. Helt klart et sted å anbefale, både for maten og den fantastiske utsikten.

Takk, siljegs

Reisende som så på Du Verden, så også på

Har du vært i Du Verden? Del dine erfaringer!