“Fin utsikt, ikke stort mer å skryte av”

Nordis Restaurant Tromsø
Vurdert som nr. 82 av 137 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Svinenakken var veldig mør, men ellers fullstendig smakløs. Steambunsene var gode, og kan virkelig anbefale den friterte tørrfisken, men helhetsinntrykket fra restauranten drar de ganske kraftig ned… disse menneskene trenger litt opplæring i god service. Vi fikk ikke bestikk med mindre vi spurte, fikk ikke beskjed om at vi måtte bestille på nett, og det var vanskelig å få kontakt med servitørene. Håper denne er rettet på til neste gang vi kommer, for med unntak av svinenakken var det grei mat! Men der skal sies at til den prisen forventes det mer. Langt mer. God utsikt da.

Takk, matildawoldd

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord og når vi kom var ikke bordet klart. Vi ventet ytterligere 10 minutter og i mellomtiden fikk en annen familie bordet vårt. Vi fikk bordet men servitøren forklarte ikke noe om at vi måtte bestille på mat på egenhånd og det tok langtid før vi fille drikke. Vi bestilte og da tok det svært lang tid før vi fikk maten. Maten var grei men ikke mer. Lite service innstilte personal.

Takk, smaarev
Anmeldt 5. juni 2021 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord for å kose oss med afternoon te som dere reklamerer på Facebook siden deres. Når vi skulle bestille mat fikk vi høre at afternoon te er ikke lenger tilgjengelig i menyen.
Vi bestemt oss og bestille pizza fra meyen. Bestillingen måtte gjøres og betales på appen. Når alt var gjord fikk vi beskjed om at pizza var ikke tilgjengelig før kl 16.00! Men i selve meyen stå det ingenting om det eller det fantes ikke eget lunsj meny.
Servitøren skulle refundere pengene og sa at vi måtte sende inn nytt bestilling.
Det gjorde vi ikke. Vi dro heller enn annen plass.
I tillegg fikk vi servert brus som vi hadde bestilt men servitøren åpnet ikke flaskene til oss eller kom med flaske åpnere.

Takk, Discover00864733235
Anmeldt 30. mai 2021 via mobile enheter

Utrolig dårlig opplevelse under hele besøket. Forlot restauranten etter 15 min uten å ha fått tilgang på hverken meny, mat eller drikke. Service fraværende

1  Takk, jhyijhfkgghhkutfllfd
Anmeldt 30. mai 2021

Dårlig service, bestillt på forhand, dårlig lavt benke bor, nettløsning meny fungerer ikke, har ikke smakt maten, fordi...meny bestillinger fungerer ikke, kelner bry seg ikke

Takk, MegIYroms

Reisende som så på Nordis Restaurant Tromsø, så også på

Har du vært i Nordis Restaurant Tromsø? Del dine erfaringer!