“Mat med utsikt!”

Nordis Restaurant Tromsø
Vurdert som nr. 83 av 136 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 14. august 2021

God mat, store porsjoner. Spiste hval og tørrfisk. Godt fornøyd. Litt liten dessert meny. Kjempe fin utsikt, utsikten blir vinneren her!

Takk, 607susannef

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Veldig fint lokale, men når vi var der måtte vi vente en hel time fra vi bestilte mat til vi fikk den.

Det er litt for lenge for vår del. Så blir en annen restaurant neste gang.

Den grilla tørrfisken var nam da.

Takk, V6813VArobert
Anmeldt 27. juli 2021

Hyggelig ung servitør, overstekt/seig hamburger, en i følget ble dårlig i magen. God service men maten var middelmådig.

Takk, siwmerethee
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

To vennepar hadde en veldig hyggelig kveld. Helt fantastisk mat, flott beliggenhet og utsikt over fjorden og en imøtekommende betjening. Vi kommer gjerne igjen:)

Takk, Lise Helene W
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde en hyggelig kveld på DuVerden. Trivelig betjening og god pizza. Og utsikten /beliggenheten er det ikke noe å si på. Kommer gjerne igjen

Takk, meretheg2014

Reisende som så på Nordis Restaurant Tromsø, så også på

Har du vært i Nordis Restaurant Tromsø? Del dine erfaringer!