“Du kommer ikke til å angre. ”

Nordis Restaurant Tromsø
Vurdert som nr. 83 av 138 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 6. september 2021 via mobile enheter

En flott restaurant med nydelig utsikt. Særdeles smilende hyggelige servitører og knall god mat. Vi spiste lammeskank og grillet tørrfisk. Vi søringer kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Hilde S

Anmeldt 22. august 2021

Vi ble tatt i mot av en sur servitør, virket nesten irritert. Bestilling gikk greit, kjapp levering av mat. Veldig god fiskesuppe, men brødet som fulgte med var veldig tørt. Hyggelig servitør som serverte oss maten, gjorde opp for den dårlige servicen ved ankomst.

Takk, Kbrq
Anmeldt 14. august 2021

God mat, store porsjoner. Spiste hval og tørrfisk. Godt fornøyd. Litt liten dessert meny. Kjempe fin utsikt, utsikten blir vinneren her!

Takk, 607susannef
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Veldig fint lokale, men når vi var der måtte vi vente en hel time fra vi bestilte mat til vi fikk den.

Det er litt for lenge for vår del. Så blir en annen restaurant neste gang.

Den grilla tørrfisken var nam da.

Takk, V6813VArobert
Anmeldt 27. juli 2021

Hyggelig ung servitør, overstekt/seig hamburger, en i følget ble dårlig i magen. God service men maten var middelmådig.

Takk, siwmerethee

Reisende som så på Nordis Restaurant Tromsø, så også på

Har du vært i Nordis Restaurant Tromsø? Del dine erfaringer!