Gratis avbestilling frem til 23.10.21
Priceline
Agoda.comUSD 160
eDreamsUSD 153
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Fine, men litt små rom. Trivelige ansatte. Spesielt frokostvertene. Godt utvalg på frokostbuffé, men lite dagslys i frokostsalen. Serviceinnstilte husøkonomer som leverte håndklær i plastpose på døra siden vi hadde do not disturb skilt på døra. Det er svært lytt mellom rommene og gangen. totalt sett vellykket opphold. kan fint anbefale hotellet!

Takk, ingeborgk122
Maps812741, Booking på Thon Hotel Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei Ingeborg!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Vi setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å skrive til oss, og hjelper oss med å bli bedre.

Du er hjertelig velkommen tilbake til oss.

Med vennlig hilsen Team Thon Hotel Tromsø.

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er et sentralt hotell midt i Tromsø. God og variert frokost. Hvis mulig, be om å få et rom som ikke er mot bilveien. Det er trafikk her hele natten og da er det ikke mulig å ha vinduet åpent, pga støy fra biler og mennesker på gaten. Rommene er små og blir for varmt når det ikke er mulig å lufte.

1  Takk, BenedicteBB88

Hei Benedicte!

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til det.
Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning!

Vennlig hilsen Team Thon Hotel Tromsø

Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Fine rom - virker nylig restaurert. Fantastisk frokost. Hotellet ligger sentralt, noe som kan føre til litt støy i helgene. Hyggelig personale. Servicen var upåklagelig både til frokost og i resepsjonen. Rommene var rene og ble vasket daglig.

Takk, 566hildem
Jenny V, Front Office Manager på Thon Hotel Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Kjære Hilde M,

Tusen takk for at du har tatt deg tiden til å gi oss en tilbakemelding etter endt opphold hos oss. Det er veldig hyggelig å høre at du har hatt det fint og at du har blitt godt ivaretatt av personalet her på Thon Hotel Tromsø.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved ditt neste opphold i Tromsø!

Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger meget sentralt i forhold til sentrum Hyggelige rom og fantastisk frokost! Betjeningen var imøtekommende og hyggelige. De hadde god lokalkunnskap og ga gode råd! En etterlengtet frihelg i sentrum av byen!

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, Maryblue50
Jenny V, Front Office Manager på Thon Hotel Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2018

Kjære Maryblue50,

Tusen takk for at du tok deg tiden til å gi oss en tilbakemelding etter endt opphold på Thon Hotel Tromsø! Det setter vi stor pris på. Det er veldig gledelig å høre at du har hatt det fint hos oss, og at personalet kunne hjelpe.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger midt i sentrum og i nærheten av butikker og restauranter. Fine rom og god frokost. Betjeningen er vennlig og hyggelig. Hotellets og rommenes interiør er oppdatert. Ingen oppholdsrom utenom rommene.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, monaledahlr
AndreasK1222, Booking Manager på Thon Hotel Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2018

Hei Mona,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på.
Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning!

Vennlig hilsen Team Thon Hotel Tromsø