Gratis avbestilling frem til 25.09.21
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 26.09.21
FindHotelUSD 150
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Noen gang er det fint å ta inn på hotell i egen by, og denne gangen ble det Thon vi valgte.
Hotellet er rent og ryddig, men vårt rom var litt lite, spesielt badet.
Flott frokost, men veldig trang og litt ukoselig.
Greit personale.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 931s_lvir
AidSchei, Daglig leder på Thon Hotel Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2019

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Hyggelig at du velger å ta inn på hotell i egen by - ikke altid at man trenger å reise så langt.
Vi håper å få gleden av å ønske dere velkommen tilbake til oss.
Sjekk også ut Thon Hotel Polar som er vis a`vis og du vil finner flere romkategorier.

Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Fint hotell , men litt lite rom og skapplass . Rommet var rent og fint. Hotellet burde hatt en bar/restaurant. Frokosten var bra.. OK beliggenhet . Personalet var hyggelige og hjelpsomme . Kan anbefales

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, BeritH245

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding.

Dine positive kommentarer om personalet, renholdet og frokosten vil jeg ta med til hele teamet.
Vi håper å få gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Fine, men litt små rom. Trivelige ansatte. Spesielt frokostvertene. Godt utvalg på frokostbuffé, men lite dagslys i frokostsalen. Serviceinnstilte husøkonomer som leverte håndklær i plastpose på døra siden vi hadde do not disturb skilt på døra. Det er svært lytt mellom rommene og gangen. totalt sett vellykket opphold. kan fint anbefale hotellet!

Takk, ingeborgk122
Maps812741, Booking på Thon Hotel Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei Ingeborg!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Vi setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å skrive til oss, og hjelper oss med å bli bedre.

Du er hjertelig velkommen tilbake til oss.

Med vennlig hilsen Team Thon Hotel Tromsø.

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er et sentralt hotell midt i Tromsø. God og variert frokost. Hvis mulig, be om å få et rom som ikke er mot bilveien. Det er trafikk her hele natten og da er det ikke mulig å ha vinduet åpent, pga støy fra biler og mennesker på gaten. Rommene er små og blir for varmt når det ikke er mulig å lufte.

1  Takk, BenedicteBB88

Hei Benedicte!

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til det.
Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning!

Vennlig hilsen Team Thon Hotel Tromsø

Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Fine rom - virker nylig restaurert. Fantastisk frokost. Hotellet ligger sentralt, noe som kan føre til litt støy i helgene. Hyggelig personale. Servicen var upåklagelig både til frokost og i resepsjonen. Rommene var rene og ble vasket daglig.

Takk, 566hildem
Jenny V, Front Office Manager på Thon Hotel Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Kjære Hilde M,

Tusen takk for at du har tatt deg tiden til å gi oss en tilbakemelding etter endt opphold hos oss. Det er veldig hyggelig å høre at du har hatt det fint og at du har blitt godt ivaretatt av personalet her på Thon Hotel Tromsø.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved ditt neste opphold i Tromsø!