Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Glimrende senger. Jeg skulle reise tidlig om morgenen til Oslo. Fikk ei go natt søvn. Drosja kom 6.50 og frokosten begynte 6.30. Den burde begynt kl.6. Ellers var alt perfekt. Dusjen hadde godt varmt vann. Rent og pent og meget hyggelig betjening!

Reisetype: Reiste alene
Takk, SveinOmma
AidSchei, Daglig leder på Thon Hotel Tromso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2019

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding.
Det er en glede for meg å lese din beskrivelse.
Dine positive kommentarer om personalet, renholdet og frokosten vil jeg ta med til hele teamet.
Om man ikke rekker frokosten før avreise kan man bestille en "frokost I farta"
Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 14. desember 2018

E veldig får nøyd med mitt opp hold på Thon, god mat og fine rom. Vi i Torghatten Nord bruker Thon vær gang vi har møte i Tromsø eller Harstad. Vell fungerende og vi er vell fornøyde. Betjeninga er blide og fornøyde,

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, HarryN215

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding.
Det er en glede for meg å lese din beskrivelse.
Dine positive kommentarer om personalet, renholdet og maten vil jeg ta med til hele teamet.
Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Noen gang er det fint å ta inn på hotell i egen by, og denne gangen ble det Thon vi valgte.
Hotellet er rent og ryddig, men vårt rom var litt lite, spesielt badet.
Flott frokost, men veldig trang og litt ukoselig.
Greit personale.

Takk, 931s_lvir

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Hyggelig at du velger å ta inn på hotell i egen by - ikke altid at man trenger å reise så langt.
Vi håper å få gleden av å ønske dere velkommen tilbake til oss.
Sjekk også ut Thon Hotel Polar som er vis a`vis og du vil finner flere romkategorier.

Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Fint hotell , men litt lite rom og skapplass . Rommet var rent og fint. Hotellet burde hatt en bar/restaurant. Frokosten var bra.. OK beliggenhet . Personalet var hyggelige og hjelpsomme . Kan anbefales

Takk, BeritH245

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding.

Vi håper å få gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Fine, men litt små rom. Trivelige ansatte. Spesielt frokostvertene. Godt utvalg på frokostbuffé, men lite dagslys i frokostsalen. Serviceinnstilte husøkonomer som leverte håndklær i plastpose på døra siden vi hadde do not disturb skilt på døra. Det er svært lytt mellom rommene og gangen. totalt sett vellykket opphold. kan fint anbefale hotellet!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, ingeborgk122
Maps812741, Booking på Thon Hotel Tromso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei Ingeborg!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Vi setter utrolig stor pris på at du tar deg tid til å skrive til oss, og hjelper oss med å bli bedre.

Du er hjertelig velkommen tilbake til oss.

Med vennlig hilsen Team Thon Hotel Tromsø.