Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Et ok hotell, gode senger. Frokosten er over snittet bra. Rommene er litt små. Renholdet er bra. Pluss for at vi fikk ha rommet noen timer ekstra, svært grei betjening. Fikk faktisk byttet helg enda vi hadde bestilt for bonuspoeng, noe som for det meste viser seg umulig. Hotellet ligger svært sentralt. Alt i alt en bra opplevelse.

Takk, mla117
AidSchei, Daglig leder på Thon Hotel Tromso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2019

Det er en glede for meg å lese din beskrivelse.
Dine positive kommentarer om personalet, renholdet og frokosten vil jeg ta med til hele teamet.
Sjekk ut vårt andre Thon Hotel I Tromsø for flere romkategorier.

Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Glimrende senger. Jeg skulle reise tidlig om morgenen til Oslo. Fikk ei go natt søvn. Drosja kom 6.50 og frokosten begynte 6.30. Den burde begynt kl.6. Ellers var alt perfekt. Dusjen hadde godt varmt vann. Rent og pent og meget hyggelig betjening!

Reisetype: Reiste alene
Takk, SveinOmma

Det er en glede for meg å lese din beskrivelse.
Om man ikke rekker frokosten før avreise kan man bestille en "frokost I farta"

Anmeldt 14. desember 2018

E veldig får nøyd med mitt opp hold på Thon, god mat og fine rom. Vi i Torghatten Nord bruker Thon vær gang vi har møte i Tromsø eller Harstad. Vell fungerende og vi er vell fornøyde. Betjeninga er blide og fornøyde,

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, HarryN215

Det er en glede for meg å lese din beskrivelse.
Dine positive kommentarer om personalet, renholdet og maten vil jeg ta med til hele teamet.

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Noen gang er det fint å ta inn på hotell i egen by, og denne gangen ble det Thon vi valgte.
Hotellet er rent og ryddig, men vårt rom var litt lite, spesielt badet.
Flott frokost, men veldig trang og litt ukoselig.
Greit personale.

Takk, 931s_lvir

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Hyggelig at du velger å ta inn på hotell i egen by - ikke altid at man trenger å reise så langt.
Vi håper å få gleden av å ønske dere velkommen tilbake til oss.
Sjekk også ut Thon Hotel Polar som er vis a`vis og du vil finner flere romkategorier.

Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Fint hotell , men litt lite rom og skapplass . Rommet var rent og fint. Hotellet burde hatt en bar/restaurant. Frokosten var bra.. OK beliggenhet . Personalet var hyggelige og hjelpsomme . Kan anbefales

Takk, BeritH245

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding.

Vi håper å få gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss.