Booking.comUSD 158
eDreamsUSD 158
CheapTicketsUSD 157
Orbitz.comUSD 157
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Eneste negative å finne her var at det var var ettelleranna krypdyr på 1-1,5 cm som krøyp på gulvet, såg 3 stk. Ekkelt men ikke farlig. Ga beskjed i resepsjonen ved avreise og Di viste om problemet, og var allerede igang med å få de fjernet.

Jeg var ellers så fornøyd med hotellet at jeg blir å bo her neste gang jeg er i Tromsø.

Takk, Mona K
AidSchei, Daglig leder på Thon Hotel Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2019

Takk for at du tok deg tid å sende oss din tilbakemeldingen etter oppholdet ditt hos oss. Vi bestreber oss på å serve gjestene på best mulig måte, og vi setter stor pris på din kommentar.

Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Et ok hotell, gode senger. Frokosten er over snittet bra. Rommene er litt små. Renholdet er bra. Pluss for at vi fikk ha rommet noen timer ekstra, svært grei betjening. Fikk faktisk byttet helg enda vi hadde bestilt for bonuspoeng, noe som for det meste viser seg umulig. Hotellet ligger svært sentralt. Alt i alt en bra opplevelse.

Takk, mla117

Det er en glede for meg å lese din beskrivelse.
Dine positive kommentarer om personalet, renholdet og frokosten vil jeg ta med til hele teamet.
Sjekk ut vårt andre Thon Hotel I Tromsø for flere romkategorier.

Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Glimrende senger. Jeg skulle reise tidlig om morgenen til Oslo. Fikk ei go natt søvn. Drosja kom 6.50 og frokosten begynte 6.30. Den burde begynt kl.6. Ellers var alt perfekt. Dusjen hadde godt varmt vann. Rent og pent og meget hyggelig betjening!

Reisetype: Reiste alene
Takk, Svein J

Det er en glede for meg å lese din beskrivelse.
Om man ikke rekker frokosten før avreise kan man bestille en "frokost I farta"

Anmeldt 14. desember 2018

E veldig får nøyd med mitt opp hold på Thon, god mat og fine rom. Vi i Torghatten Nord bruker Thon vær gang vi har møte i Tromsø eller Harstad. Vell fungerende og vi er vell fornøyde. Betjeninga er blide og fornøyde,

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, HarryN215

Det er en glede for meg å lese din beskrivelse.
Dine positive kommentarer om personalet, renholdet og maten vil jeg ta med til hele teamet.

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Noen gang er det fint å ta inn på hotell i egen by, og denne gangen ble det Thon vi valgte.
Hotellet er rent og ryddig, men vårt rom var litt lite, spesielt badet.
Flott frokost, men veldig trang og litt ukoselig.
Greit personale.

Takk, 931s_lvir

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Hyggelig at du velger å ta inn på hotell i egen by - ikke altid at man trenger å reise så langt.
Vi håper å få gleden av å ønske dere velkommen tilbake til oss.
Sjekk også ut Thon Hotel Polar som er vis a`vis og du vil finner flere romkategorier.