Anmeldt 19. august 2019

Fornøyd med det meste med dette besøket, foruten at jeg fikk et rom i 2 etg. og med utsikt til bakgården. Som kunde som benytter Thon Tromsø og Thon Polar forventer jeg at jeg blir oppgradert til et bedre rom, dersom det er mulig. I dette tilfellet vet jeg at det var mulig - men fikk det ikke :-(

Romtips: Dersom en ønsker det stille å rolig, be om rom inn mot bakgården
Dato for oppholdet: august 2019
Takk, oveeivindh
AidSchei, Daglig leder på Thon Hotel Tromso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2019

Takk for at du velger Thon Hotels når du er i Tromsø og godt å høre at du er fornøyd med det meste.
Din kommentar vedrørende rommet du fikk vil bli tatt med videre slik at vi kan forbedre vår service.

Anmeldt 5. august 2019

skjekket inn veldig sent rundt midnatt noe som ikke var noe problem, at jeg ønsket sen utskjekk på mandag var også greit, sentralt beliggende hotell noen skritt opp fra havna med det meste i nærheten, ok rom med kjøler og stor TV rommet er rent å pent god standard til en billig penge, godt utvalg på frokosten, værdt å bo her igjen

Romtips: bortsett fra litt måkeskrik som vel er en vanlig tromsø ting så var det stille og rolig hadde rom ut mot gata
Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, gtn775
AidSchei, Daglig leder på Thon Hotel Tromso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2019

Det er en glede for meg å lese din beskrivelse.
Dine positive kommentarer om personalet, renholdet og frokosten vil jeg ta med til hele teamet.

Anmeldt 4. juni 2019

Vi bodde her i 5 dager. Hotellet har hyggelig betjening i alle ledd. Det ytes meget god service. Godt utvalg, ferske råvarer og god frokost. Rent, hyggelig og rolig hotell. Sentralt beliggenhet. Fine rom. Vi hadde 2 rom. Anbefales.

Romtips: Rom i 6 etg har mulighet for veranda.
Takk, Jorn_Madsen
AidSchei, General Manager på Thon Hotel Tromso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juni 2019

Anmeldt 24. mai 2019 via mobile enheter

Hotellet har meget sentral beliggenhet med veldig kort gangavstand til de mest populære spisestedene i Tromsø. Hotell er dyrt i byen, disse har en Ok pris. Helt Ok og fine rom, maten er enkel men meget god

Takk, 613kjetila
AidSchei, Daglig leder på Thon Hotel Tromso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mai 2019

Anmeldt 13. mai 2019

Hotellet ligger sentralt, nært til alt. God service og frokosten var variert og god. Servicen var ekstra god under frokosten. Innsjekking gikk raskt. Hadde et dobbeltrom, litt liten - men for jobbreise fungerte dette utmerket.

Takk, Gunn-Astrid V
AidSchei, Daglig leder på Thon Hotel Tromso, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mai 2019

Det er en glede for meg å lese din beskrivelse.
Dine positive kommentarer om personalet,og spesielt servicen under frokosten vil jeg ta med til hele teamet.