Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig og serviceinnstilt betjening. Stort fint rom. God frokost selv i disse koronatider. Hurtig inn- og utsjekk fra hotellet. Stor og fin TV med mulighet for å se på egne program fra mobilen.

Takk, fridakristin
Aid Schei Lillegard, Daglig leder på Thon Hotel Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2020

Takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding.
Det er flott å høre at du likte rommet og at rommet ditt falt i smak i tillegg til frokosten vår. Våre medarbeidere er vår stolthet og da er det ekstra hyggelig at det blir lagt merke til.
Fortsatt god sommer.
Hjertelig velkommen tilbake

Anmeldt 21. juni 2020

Endelig åpna hotellene etter korona! Flott å komme til Thon - smilende betjening, vannkoker på rommet og topp service! Det var fort gjort å bestille rom med bonuspoengene - som rakk langt på Thon! Medlemskap er smart - hvis du vil få gratisnetter i blant!

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, vebj_rghagenet2020

Takk for din gode tilbakemelding. Det er så hyggelig når vi får tilbakemelding om at vi har klart å levere til forventningene.
Fortsatt god sommer og hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 20. februar 2020 via mobile enheter

Bodd på dette hotellet flere ganger i forbindelse med jobb. Bra frokost, behagelige senger, grei betjening. Noe dårlige parkerings forhold, men det finnes. Sist gang jeg bodde her var det noe kaldt på badet.

Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, mariuspeders1
Aid Schei Lillegard, Daglig leder på Thon Hotel Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. februar 2020

Det er en glede for meg å lese din beskrivelse.
Dine positive kommentarer om personalet, senger og frokosten setter vi stor pris på.

Anmeldt 12. februar 2020

Utrolig hyggelig og effektivt personale - både i resepsjonen og i frokostsalen !! Som angitt før svært rikholdig frokostbuffet - det lønner seg å være sulten til frokost her !!
Samt en foroverlent betjening som serverer kaffe akkurat når det passer !!

Romtips: Rolige rom inn mot bakgården.
Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, erima2
AidSchei, Daglig leder på Thon Hotel Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. februar 2020

Det er en glede for meg å lese din beskrivelse.
Dine positive kommentarer om personalet og frokosten vil jeg ta med til hele teamet.

Anmeldt 24. januar 2020 via mobile enheter

Flott hotell midt i byen, med hyggelig og vennlig betjening. Frokosten må oppleves kaffekoppen blir fylt opp av hyggelig betjening ved måltid, mens ferske aviser leses.

Kommer stadig tilbake hit

Masse barer og spisesteder rett utenfor døra.

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, stikkan70
AidSchei, Daglig leder på Thon Hotel Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2020