kr 2 139
Fullt refunderbart før søn. 9. jun.
Frokost inkludert
5,0 av 5 boblerAnmeldt 10. sep. 2020via mobile enheter
Dato for oppholdet: september 2020
Aid Schei Lillegard, Daglig lederThon Hotel Tromsø, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 11. sep. 2020
Takk for at du velger Thon Hotel Tromsø når du besøker Tromsø. Alle her på hotellet jobber svært målrettet for å skape gode gjesteopplevelser, og det er veldig motiverende å få gode tilbakemeldinger som dette.
kr 874
0.3 km fra Thon Hotel Tromsø
Bar/lounge
Se flere hoteller i Tromsø
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

God service fra begynnelse til slutt på vårt opphold. Godt mottatt i resepsjonen. Rent og pent rom. Gode senger. Stille og rolig-merket ikke mye til trafikk selv om det ligger sentralt.Hyggelige ansatte overalt. Kjempegod frokost.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 311tovep
Aid Schei Lillegard, Daglig leder på Thon Hotel Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2020

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding.
Det er en glede for meg å lese din beskrivelse.
Dine positive kommentarer om personalet, renholdet og frokosten vil jeg ta med til hele teamet.

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Hadde langhelg i Tromsø fra 30. Juli til 2 august.
Bodde på Thon Hotell Tromsø. Hotellet ligger sentrumsnært, alt lett tilgjengelig. Meget hyggelig personale, blid og smilende. Meget
god frokost:). Veldige påpasselig ang. Hygiene i disse Korona tider.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Jonnyek
Aid Schei Lillegard, Daglig leder på Thon Hotel Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2020

Takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding.
Det er flott å høre at frokosten smakte og at du opplevde at vi tok hygiene på alvor. Våre medarbeidere er vår stolthet og da er det ekstra hyggelig at det blir lagt merke til.
Hjertelig velkommen tilbake

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Siden vi har god erfaring med Thon fra tidligere var det lett å velge de også denne gangen. Meeeen dette besøket skuffet stort! Hvor skal jeg begynne? Rommet var i og for seg greit, men badet var utrolig kaldt (uten varmekabler), og ikke ordentlig rengjort. Barna fikk ikke egne handduker og barnesengene hadde store hull i sidene (den ene sengen hadde stort nok hull til at barnet kunne krype ut), dynene til barna hadde sengetrekk tilhørende voksendyne (vi hadde heldigvis med enge dyner til de og hadde nok vært redd for at barna skulle krølle seg inni om natten hvis ikke), veldig sen room service (syns synd på mannen som hadde ansvar for renhold alene i vår etasje) og til slutt feilinformasjon om frokosttidene. Vi fikk beskjed om frokost kl 0630 ved innsjekk, men da vi kom ned lørdagen fikk vi beskjed om at det var endret til kl 0800 (!!). Vi fikk ingen forklaring (korona? Isåfall uheldig siden det ble oppsamling av folk i frokostsalen).
Det må også nevnes at jeg syns det er utrolig skuffende at en så stor kjede fremdeles opererer med småflasker av sjampo, såpe og fuktighetskrem! Hele verden har miljøfokus, men Thon som hotellkjede klarer tydeligvis ikke det..?
Det positive var plassering av hotellet og utsikt til ishavskatedralen.

1  Takk, siljefik
Aid Schei Lillegard, Daglig leder på Thon Hotel Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding og samtidig vil jeg beklage opplevelse dere hadde hos oss, det er ikke en standard vi vil være kjent for. Dine kommentarer vil bli tatt med videre slik at vi kan unngå de for fremtiden.

Anmeldt 12. juli 2020

Vi var veldig godt fornøyde med oppholdet på Thon Hotel Tromsø. Dere har vært virkelig flinke med smittevern-tiltak, spesielt i frokostsalen kom dette særdeles godt frem med annen hvert bord ikke i bruk, samt ala carte frokosttallerkener og kaffeservering ved bordet. Tusen takk for oppholdet, vi kommer tilbake. TS

Takk, torgeirs603

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding.
Det er en glede for meg å lese din beskrivelse.
Dine positive kommentarer vil jeg ta med til hele teamet.

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig og serviceinnstilt betjening. Stort fint rom. God frokost selv i disse koronatider. Hurtig inn- og utsjekk fra hotellet. Stor og fin TV med mulighet for å se på egne program fra mobilen.

Takk, fridakristin
Aid Schei Lillegard, Daglig leder på Thon Hotel Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2020

Takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding.
Det er flott å høre at du likte rommet og at rommet ditt falt i smak i tillegg til frokosten vår. Våre medarbeidere er vår stolthet og da er det ekstra hyggelig at det blir lagt merke til.
Fortsatt god sommer.
Hjertelig velkommen tilbake