Priceline
Gratis avbestilling frem til 09.10.22
Lol.travelUSD 186
Anmeldt 24. juni 2021 via mobile enheter

Veldig fornøyd med Thon hotell. Hyggelig person i resepsjonen. Blei tatt godt imot og innsjekk gikk raskt og greit. Rommet var veldig bra. Rent og pent, tilfredsstilte mine krav. Hotellet ligger mitt i sentrum og dermed kort avstand til alt.

Reisetype: Reiste alene
Takk, 467bj_rnk
Aid Schei Lillegard, Daglig leder på Thon Hotel Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2021

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding.
Det er en glede for meg å lese din beskrivelse.
Dine positive kommentarer om personalet og renholdet vil jeg ta med til teamet.
Hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 5. juni 2021

Personalet er veldig service innstilt. Vi følte oss godt tatt imot under innsjekk og utsjekk, samt under frokosten. Det er et godt utvalg av mat under frokosten. Smakte aldeles nydelig. Resepsjonisten tipset oss om hvilke spisesteder som var i nærheten da vi kom. Hotellet har ikke tilknyttet restaurant. Rommene på hotellet er nyoppusset noe som falt i smak ved valg av dette hotellet. Det er gode senger, tv med Chromecast noe som kommer godt med når man vil se sin favoritt serie på netflix. Renholdet er bra. Hotellet ligger sentralt til i Tromsø og er nært det meste. Ypperlig å parkere i parkeringskjelleren, for det er kort vei og gå til hotellet.

Kommer til å velge dette hotellet neste gang også!

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, juliejD9830BA
Aid Schei Lillegard, Daglig leder på Thon Hotel Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juni 2021

Takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding.
Det er flott å høre at du likte oppussingen og at rommet ditt falt i smak i tillegg til frokosten vår. Våre medarbeidere er vår stolthet og da er det ekstra hyggelig at det blir lagt merke til.

Anmeldt 24. mai 2021

Hadde egentlig booket rom på Thon Hotel Polar som ligger rett over gaten. Men fikk beskjed ett par dager før at jeg var flyttet siden de hadde få gjester.

Ankom hotellet og det var kø. En under opplæring så ned i skjermen mens tiden gikk og hotellsjefen forsøkte så godt hun kunne å få sjekket inn alle. Hun måtte gi beskjed til personen under opplæring at hun måtte se opp og ta en innsjekking. Så hun tok min. Det gikk sent, slik at under min innsjekk var det tre andre som ble sjekket inn av hotellsjefen, og fortsatt var jeg ikke sjekket inn. Dette r helt i orden, det er tross alt opplæring. Og da har man ekstra god tid som kunde.

Men det ble ikke anerkjent at jeg var medlem av deres bonusprogram. Ikke tilbud om en flaske vann ved innsjekk som normalt som medlem. Ikke informasjon om frokosttider. Ikke noe i det hele tatt. Og jeg skrev ved booking at jeg ønsket et rom som ikke var i første etasje. Jeg fikk rom 329. Det høres ut som tredje etasje, men det er første etasje på oppsiden. Med mye trafikk og gange utenfor slik at man bør ha gardinene igjen. Og vinduene er ikke mer støtsikre at man hører all trafikk som kjører forbi.

Rommet hadde også ventilasjon som gikk kontinuerlig med mye støy 24 timer i døgnet. Og det var frysende kaldt. Trykket i dusjen var ekstremt lavt. Te og kaffe ble fylt på daglig, uten at man la igjen sukker.

Ellers var rommet moderne og fargerikt med god seng og alt som skal til. Og det var veldig godt renhold.

Dette er under Covid19. Når jeg kom inn i brokosten var det ikke noe sprit før man var kommet langt inn. Det var ikke anbefaling om å bruke munnbind. Jeg var derfor så langt jeg kunne se bortimot eneste som brukte sprit og iallfall den eneste som brukte munnbind. Men det var mange borte i små "kohorter" for å hente mat og det ble snakket en del sammen når den ble hentet. Noe som kan produsere spytt som igjen kan leve på maten som andre spiser. Slik blir det smitte av.

frokostpersonale gjorde en god jobb. Men de virket ut å være for få slik at de ikke var mye i selve rommet. De var mest og laget mat slik at kundene fikk holde orden selv. jeg spiste enkel frokost 2 dager, siste dagen så jeg inn at det var rimelig mange både i salen og rundt maten. Så jeg tok ikke sjansen og droppet det.

Dette hotellet var veldig, veldig annerledes enn Thon-hotellet jeg bodde på i trondheim 2 uker før. Der var det en tilstedeværende resepsjonist som var veldig interessert i om alt var i orden hver morgen. Det var sprit før man kom inn i frokostsalen med en anbefaling om å bruke sprit. Så inne i salen var det ekstra spritpunkter flere steder. Og det var påbud om munnbind når man beveget seg rundt maten og anbefaling om avstand. frokosten var langt bedre og de som jobbet der var veldig til stede hele tiden.

Jeg var innom et par andre hoteller i Tromsø. Og neste gang velger jeg nok ett av de som hadde samme pris og virket å ha bedre fokus på kunden og smittevern.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Sean_Nordbo
Aid Schei Lillegard, Daglig leder på Thon Hotel Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mai 2021

Takk for at du tok deg tid å sende oss denne tilbakemeldingen etter oppholdet ditt hos oss. Vi bestreber oss på å serve gjestene på best mulig måte og dette er ikke slik vi ønsker å fremstå. Jeg beklager din opplevelse hos oss.
Dine kommentarer vil bli tatt med videre.

Anmeldt 14. desember 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger meget sentralt og betjeningen var hyggelige! Rommene var freshe, modernt interiør og ikke minst godt vasket. Sengene var meget behagelige. Og det var godt utvalg på frokosten! Også for de med allergi.

Dato for oppholdet: desember 2020
1  Takk, Reisejente85_
Aid Schei Lillegard, Daglig leder på Thon Hotel Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2021

Anmeldt 2. november 2020

Ti tomler i været for dette hotellet. Nye nydelige rom, med deilig seng, stor tv med crome cast, slik at du kan caste fotball o.l fra din mobil - trådløst så klart. Helt urtolig god service, her fikk jeg hjelp til både crome casten, rombytte og alt med et stort smil så klart. Dessuten er frokosten veldig god og variert, til tross for corona-tiltak. Et veldig godt valg, ligger midt i byen (husk det ligger to Thon-hotell i samme gate med 15 meters mellomrom. Dette er Thon Tromsø, mens naboen heter Thon polar (de er sikkert veldig bra de og) :)

Romtips: Be om å få et av de rommene som er nyrestaurert. Vær obs på at noen rom har to enkeltsenger inntil hverandre mens andre har dobbelseng.
Dato for oppholdet: oktober 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Maps524980
Aid Schei Lillegard, Daglig leder på Thon Hotel Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2020