“Best sushi in Tromsø by far.”
Anmeldelse av Friends Sushi Bar

Friends Sushi Bar
Vurdert som nr. 75 av 129 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Best sushi in Tromsø by far.

Upåklagelig service.

Ta turen innom Pyramiden og besøk Friends

Anbefales!!

Takk, Stian F

Anmeldt 19. januar 2020 via mobile enheter

Beste sushien i Tromsø, super service å bare hyggelige ansatte. 10/10 blir aldri å slutte å spise her!

Dato for besøk: januar 2020
Takk, klosterninja
Anmeldt 16. oktober 2019 via mobile enheter

På denne plassen får man veldig god sushi og servicen er på topp. Sushi kan hentes eller spises inne i restauranten som både har stoler rundt et sushi bånd, eller individuelle bord. Du finner den litt gjemt inne på pyramiden, men er absolutt verdt et besøk om man er glad i sushi med gode råvarer og god smak. Maten ble servert delikat på et fat, desverre hadde jeg spist en del av maten før jeg tenkte på å ta bilde.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Renate M
Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

Aldri blitt skuffet når jeg spiser sushi her. 10/10!✨Får alltids noen ekstra biter og servicen er upåklagelig.

Dato for besøk: september 2019
Takk, irjap2017
Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Kjempeservice! Flotte folk som yter alt! Ved bestilling fikk jeg prøvesmake flere sushis. Nydelig god mat levert. Anbefales virkelig!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 245martet

Reisende som så på Friends Sushi Bar, så også på

Har du vært i Friends Sushi Bar? Del dine erfaringer!