Ulike måter å oppleve Tromsø Villmarkssenter på
Anmeldt 30. desember 2019 via mobile enheter

Kanefarten var morsom, men dunsten av hundemøkk overskygget mye av gleden. Vi spiste bacalao til middag.

Dato for opplevelse: februar 2019
1  Takk, Camilla H
Anmeldt 10. juni 2019 via mobile enheter

Vi brukte en av deres egne «reiser» som inneholdt film, informasjon, en kakebit og tur for å hilse på hundene. Det er dyrt å komme seg til parken med taxi, i følge reiseselskapet 900kr per vei. Derfor valgte vi pakken deres til ca. 750kr. Helt ok opplegg, men savnet enda mer kontakt med hundene og især valpene. Forståelig nok blir det mye for de aller minste, men vi skulle gjerne hilst mer på valpene. Lurt å ha på seg klær og sko man ikke er redd for om blir slitne da det er grisete i hundegården og hundene hopper. Anbefaler å ta turen, men ville reist med selskapets buss uten opplegget og heller bestilt huskeytur. Utrolig snille og flotte hunder!

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, marthegi
Anmeldt 15. april 2019 via mobile enheter

Vakkert, nydelig og opplevelser i fleng.
Nydelig natur, snille hunder, skjønne valper og service innstilt personal.
Tøffe lavvoer/bygg der det er bål og varmt. Må bare oppleves!!

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, 171marianneg
LiliG499, Guest Relations Manager på Tromsø Villmarkssenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. april 2019

Så koslig at dere hadde en fin opplevelse, takk skal du ha!

Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Om du ønsker å oppleve Tromsøs fantastiske naturlandskap, så er dette stedet for deg. Man får kjøre hundeslede, kose med valpene og får servert fantastisk lokal mat. Dette er virkelig noe man bør få med seg, både for lokale og besøkende.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Ragpr
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Det var veldig kjekt på villmarkssenteret! Berre veret var ikkje på våras side. Det var ein grei pris for det ein fekk! Det einaste eg skulle ønska er at ein skulle fått meir tid med valpane! Det er litt sånn første mann til mølla viss du vil klappa dei, det synst eg var litt kjedlig! Men alt i alt var det ein veldig fin opplevelse Ein fekk veldig god tid med dei voksne huskys!

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, annesophieg298