“Helt ok”
Anmeldelse av East Tromsø

East Tromsø
Vurdert som nr. 70 av 131 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 1. oktober 2020

Stod å ventet på å bli vist til bordet i 5 minutter når det var 8 personer i hele resturanten. Ikke noe infromasjon om at det kun var buffe før etter å ha bestillt drikke. Lunken varmmat, men både sushien og varmmaten var god i smak.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, AnitaS419

Anmeldt 12. september 2020 via mobile enheter

Vi valgte en buffetmeny og ble meget positivt overrasket over en fin variasjon meget velsmakende sushi-retter, og til en ganske overkommelig pris. Vi fikk også veldig fin service. Anbefales.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Halvor58
Anmeldt 24. februar 2020 via mobile enheter

Vi spiste middag her en fredag i februar, og var strålende fornøyde. God service, hyggelig atmosfære, og nydelig mat. Kan anbefale drinkmenyen (spesielt en Kyoto), sushi (tempura crab) og bao buns. Vel verdt et besøk!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 735elisew
Anmeldt 8. februar 2020 via mobile enheter

Vi var syv personer som delte diverse småretter. Personlig smakte jeg kyllingklubber, vårrull og dumplings, alt veldig velsmakende. Ellers ble lammecarreen skrytt opp i skyene. Hyggelig kelner. Anbefales, selv om ser at meningene er delte.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, 999HH
Anmeldt 30. januar 2020 via mobile enheter

Fin plass som også passer for grupper. Asiatisk preget meny. Jeg spiste Pork Ramen, og var bare sånn passe begeistret... Svinekjøttet var noe tørt og retten har jeg smakt bedre andre steder. Rause porsjoner og relativt rimelig. Meget god service.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Rune1973

Reisende som så på East Tromsø, så også på

Har du vært i East Tromsø? Del dine erfaringer!