“Rett og slett god mat!”
Anmeldelse av Full Steam Tromsø

Full Steam Tromsø
Vurdert som nr. 8 av 129 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi kjøpte hvalbiff og smørstekt tørrfisk og var begge veldig fornøyd. Nydelig tilberedt, uten å være jålete. Prøv geitost(e)kaka, den var også veldig god! Fine priser, må tåle å betale litt for så flott mat, men dette var helt innafor. Hyggelige, rustikke omgivelser som passer til maten. Vi måtte vente akkurat litt for lenge når vi skulle bestille og når oppvask skulle hentes til at vi «bare» gir fire stjerner. Litt mer oppmerksomme servitører sammen med den gode maten hadde gitt fem, for de var både hyggelige, kunnskapsrike og hjelpsomme når de først kom

Takk, kristinbS6869FO

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste variert mat. Rognpose med tilbehør til forrett var nydelig. Jeg spiste hval, konav gryte med tørrfisk og datteren min rekesmørbrød. Alt var fortreffelig. Hyggelige servitører med godt humør. Enkelt, men grnuiny lokale.

Takk, haakon_mentzoni
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Dette var det beste rekesmørbrødet vi har spist. God atmosfære og god service. Vi kommer igjen! Vi satt ute, men det var koselig inne også.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, kirsten e
Anmeldt 15. februar 2020

Lunt og koselig lokale. Servitøren var rask å ta bestilling, men gjorde en kjempe tabbe da han skjeler vin uten at en av oss fikk smake først. Forretten var god( fritert fiske kjaker og tunger)
Hovedretten som var fiskesuppe, var stort sett smakløs. Dette kan gjøres så mye bedre.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, 910hildeb
Anmeldt 15. oktober 2019

Første middagsbesøk på Full Steam, men blir nok ikke det siste. Det var ypperlig service, rause porsjoner og gode smaker.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, HeidiKatrine

Reisende som så på Full Steam Tromsø, så også på

Har du vært i Full Steam Tromsø? Del dine erfaringer!