“Lunch”
Anmeldelse av Full Steam Tromsø

Full Steam Tromsø
Vurdert som nr. 10 av 130 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

A'la carte lunch, rognpose meny og røkt hvalkjøtt menyen smakte himmelsk. Dette er verdt ett besøk og hver krone.

2  Takk, LailaRoed

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig norsk mat. Vi delte fjøler med rognpose og hvalkjøtt til forrett - enkelt, men utsøkt. Gode hovedretter også - vi prøvde hvalbiffen, fiskesuppa (med mye fisk i) og Halvors tørrfisk. Anbefales! Samt en hyggelig servitør fra India og Estland.

Takk, 310britas
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi kjøpte hvalbiff og smørstekt tørrfisk og var begge veldig fornøyd. Nydelig tilberedt, uten å være jålete. Prøv geitost(e)kaka, den var også veldig god! Fine priser, må tåle å betale litt for så flott mat, men dette var helt innafor. Hyggelige, rustikke omgivelser som passer til maten. Vi måtte vente akkurat litt for lenge når vi skulle bestille og når oppvask skulle hentes til at vi «bare» gir fire stjerner. Litt mer oppmerksomme servitører sammen med den gode maten hadde gitt fem, for de var både hyggelige, kunnskapsrike og hjelpsomme når de først kom

Takk, kristinbS6869FO
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste variert mat. Rognpose med tilbehør til forrett var nydelig. Jeg spiste hval, konav gryte med tørrfisk og datteren min rekesmørbrød. Alt var fortreffelig. Hyggelige servitører med godt humør. Enkelt, men grnuiny lokale.

Takk, haakon_mentzoni
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Dette var det beste rekesmørbrødet vi har spist. God atmosfære og god service. Vi kommer igjen! Vi satt ute, men det var koselig inne også.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, kirsten e

Reisende som så på Full Steam Tromsø, så også på

Har du vært i Full Steam Tromsø? Del dine erfaringer!