“Nydelig mat til en rimelig pris”
Anmeldelse av Full Steam Tromsø

Full Steam Tromsø
Vurdert som nr. 10 av 130 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 4. august 2020

Turist i Tromsø. Spiste hval til forret og fiskesuppe til middag. Veldig god mat og store porsjoner til en rimelig penge. Andbefales!

Dato for besøk: august 2020
Takk, 898amalies

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Her bør man virkelig avlegge et besøk!
Veldig god mat og trivelig miljø.
Spiste fiskesuppe og tørrfisk gryte.. nydelig mat!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 525annelises
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Har spist lunsj her to dager på rad. Kan virkelig anbefales Fantastisk mat, topp service og fritt for måker

Takk, 306janneg
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

A'la carte lunch, rognpose meny og røkt hvalkjøtt menyen smakte himmelsk. Dette er verdt ett besøk og hver krone.

2  Takk, LailaRoed
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig norsk mat. Vi delte fjøler med rognpose og hvalkjøtt til forrett - enkelt, men utsøkt. Gode hovedretter også - vi prøvde hvalbiffen, fiskesuppa (med mye fisk i) og Halvors tørrfisk. Anbefales! Samt en hyggelig servitør fra India og Estland.

Takk, 310britas

Reisende som så på Full Steam Tromsø, så også på

Har du vært i Full Steam Tromsø? Del dine erfaringer!