“Koselig spisested med nydelig mat.”
Anmeldelse av Full Steam Tromsø

Full Steam Tromsø
Vurdert som nr. 8 av 132 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 7. august 2020

Vi "belønnet" oss selv med et godt måltid etter en tøff arbeidsuke. Vårt første besøk her, og definitivt ikke det siste.
Min mann spiste den grillede tørrfisken, og jeg valgte fiskesuppen. Og skal si det smakte.
Hyggelig personale, og koselig lokale.

1  Takk, Ingjerd

Anmeldt 4. august 2020

Turist i Tromsø. Spiste hval til forret og fiskesuppe til middag. Veldig god mat og store porsjoner til en rimelig penge. Andbefales!

Takk, 898amalies
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Her bør man virkelig avlegge et besøk!
Veldig god mat og trivelig miljø.
Spiste fiskesuppe og tørrfisk gryte.. nydelig mat!

1  Takk, 525annelises
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Har spist lunsj her to dager på rad. Kan virkelig anbefales Fantastisk mat, topp service og fritt for måker

Takk, 306janneg
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

A'la carte lunch, rognpose meny og røkt hvalkjøtt menyen smakte himmelsk. Dette er verdt ett besøk og hver krone.

2  Takk, LailaRoed

Reisende som så på Full Steam Tromsø, så også på

Har du vært i Full Steam Tromsø? Del dine erfaringer!