“Fantastisk god mat. Alle var”
Anmeldelse av Full Steam Tromsø

Full Steam Tromsø
Vurdert som nr. 8 av 131 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 28. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat. Alle var fornøyde. Dette er etter min mening nest beste resturant i Tromsø by. Bare slått av Smak dom jo koster litt mer. Kommer igjen garantert.

2  Takk, oeande3

Anmeldt 19. august 2020

Så utrolig hyggelig plass å være å god atmosfære å mat. Fantastisk betjening. Ennveldig spennende og unik restuarant :D

Takk, amalieo833
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Utrolig god mat! Etter varme anbefalinger på tripadvisor tok vi en lunch her på en søndag. Vi bestilte røkt hval og smørstekt sild. Begge deler smakte godt og var delikat anrettet. Lokalene er lune og det spilles behagelig musikk. Betjeningen er oppmerksomme og forteller gjerne om hvor maten er fra. Virkelig verdt et besøk!

1  Takk, theaeats
Anmeldt 7. august 2020

Vi "belønnet" oss selv med et godt måltid etter en tøff arbeidsuke. Vårt første besøk her, og definitivt ikke det siste.
Min mann spiste den grillede tørrfisken, og jeg valgte fiskesuppen. Og skal si det smakte.
Hyggelig personale, og koselig lokale.

1  Takk, Ingjerd
Anmeldt 4. august 2020

Turist i Tromsø. Spiste hval til forret og fiskesuppe til middag. Veldig god mat og store porsjoner til en rimelig penge. Andbefales!

Takk, 898amalies

Reisende som så på Full Steam Tromsø, så også på

Har du vært i Full Steam Tromsø? Del dine erfaringer!