“Masse reker”
Anmeldelse av Full Steam Tromsø

Full Steam Tromsø
Vurdert som nr. 8 av 137 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Det største og mest overraskende rekesmørbrød på surdeigsbrød smakte fortreffelig. Lekkert servert med smilende service. Skrei og erter av høy kvalitet. Flott utsikt med rolig atmosfære. Anbefales på det varmeste.

1  Takk, Go51846602270

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Spiste Håkons tørrfisk. Det var det beste måltidet på lenge. Kan varmt anbefales. De hadde litt usikre servitører, men det skjemmet ikke opplevelsen i særlig grad. Vi fikk også servert lammeskank. Det var også et utmerket måltid. Topp karakter

1  Takk, joakimb688
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Dette var et hyggelig lokale i et gammelt hus på kaia. Innvendig var det like gammeldags med mange gamle pyntegjenstander og veldig sjarmerende. Maten var veldig god. Forretten med kaviar var supergod. Hvalbiffen var god og med godt tilbehør. Barnemenyen var den fineste tallerkenen jeg har sett med kjøttboller og potetmos. Den smakte også bedre enn vanlig. Hyggelig kelner selv om det var litt blanding av norsk og engelsk kommunikasjon. Prisene var litt høyere enn jeg hadde forventet.

1  Takk, Trokken
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Kan anbefale denne restauranten på det varmeste. Vi fikk nydelig lokal og kortreist klippfiskgryte og ble betjent av to utrolig sjarmerende og serviceinnstilte ansatte. Etter måltidet fikk vi også en liten omvisning av restaurantens museumsavdeling. En flott opplevelse!

Takk, EllaBodil
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

En veldig bra opplevelse på alle måter. Nydelig mat! Hadde rognpose med tilbehør til forrett og lammeskank til hovedrett. Begge deler helt nydelig, flott anrettet og store porsjoner. Veldig trivelige lokaler og ikke minst svært hyggelig og god service! Vi ble sittende leeenge..! Tusen takk for en flott kveld og matopplevelse. VI kommer tilbake neste gang vi er i Tromsø.

1  Takk, nina61_11

Reisende som så på Full Steam Tromsø, så også på

Har du vært i Full Steam Tromsø? Del dine erfaringer!