Helt nydelig!

Anmeldt 25. juni 2020
dorthesKS
Oslo, Norge
Utrolig fint sted, men stive priser i cafeen og få dyr

Anmeldt 16. juli 2020
oddmartinb
Tromsø, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Tromsø
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

For å ta beliggenheten først; den er helt fantastisk. Her får du en praktfull utsikt, stedet er rett og slett idyllisk. Betjeningen var også svært hyggelige og hjelpsomme, og det er forståelig at alt ikke er oppe og går mtp. COVID.

Når vi var på besøk var det to geiter, to villsau (som egentlig ligner ganske mye på geiter), 5-10 høns og eiernes familiehund som var dyrene vi fikk omgås med. Dyrene var inngjerdet med strømgjerder, og det var ikke noen annen måte å komme seg innenfor gjerdene enn å hoppe over de. Når det legges opp til at besøkende skal få inn hos dyrene ville det vært hensiktsmessig å hatt en form for åpning eller port i gjerdet. For vår familie med en ettåring var det nok dyr, men jeg tror det fort kunne blitt litt kjedelig med større barn. Vi så heller ikke noe til ponniene det ble reklamert for på bedriftens nettsted.

Serveringen i cafeen var begrenset grunnet COVID, noe som er forståelig. Men prisene var på ingen mulig måte begrenset. Kakene som ble solgt til 75kr per stk opplevdes som smakløse, men sett bort fra det var alt godt sett bort fra den stive prisen. Om det blir en neste gang tar vi med niste.

Vi har ikke overnattet her, men vil tro det er veldig fint som hotellopplevelse. Anmeldelsen reflekterer kun vårt inntrykk av åpen gård og cafe.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, oddmartinb
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Vi stoppet innom på vei utover mot havet. Vi tok en sjanse i «disse tider» de var ikke helt åpne men tok oss imot med åpne armer og tilbød oss både søtt og salt. Vi tok imot kaffe og fikk treffe på dyra, noe som var utrolig koselig. De tar en symbolsk sum for å hilse på, noe som føles ut som ett velfortjent bidrag, da stedet virkelig er vakkert. Vi kom i litt blandet vær, men fikk ett lite solskinn på terrassen til cafeen der, med en kosete hund, en smygende katte og viltre lam. Vi nøt skikkelig og kommer til å huske besøket lenge. Vi kan anbefale alle en tur innom, uansett om det bare er for besøk eller om det er for overnatting! For ett vakkert sted altså!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, dorthesKS