Anmeldt 8. mars 2018 via mobile enheter

Hotell eller sykehus? Heller laber stemning når vi ankom, svindyr parkering som ikke var nevnt når vi bestilte - da var det snakk om ubetjent parkering. Vil ikke anbefale dette stedet hvis man skal være noen dager.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, KetilC
Anmeldt 21. november 2017 via mobile enheter

Hyggelig personale. Men altfor dyrt her... Greit d skal koste litt men en frokost koster 95kr pr døgn.. og sengene er ikkje så gode ifhl til at dette da er et helsehotel.... Vil ikke anbefale dette til noen jeg kjenner dessverre.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, dudewhotravels123
Anmeldt 6. november 2017 via mobile enheter

Fint rolig sted. Hyggelig frokost. Store rom. Flott atmosfære. Dessverre litt upersonlig betjening. Stedet ligger litt utenfor sentrum men det er gangavstand. Jeg var her tidligere for noen år tilbake og likte meg, det var bra nå også og jeg kommer nok tilbake hit. Prisen er bra også!

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, marianneo624
Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

Overnattet her en natt til lørdag. Rimelig og koselig hotell som er oppgradert til dagens standard. Ser noen klager over at dette er ett helse-/klinikkhotell, men der må vel alle skjønne når de ser hva hotellet heter. Det var desverre feststøy utpå natta som var plagsomt. Ringte nr. til hotellet og endte opp hos vekterfirma. De skulle sende en vekter, men det tok over en time etter jeg hadde ringt til musikken ble slått av. Grei og rimelig frokost. Hyggelig personale. Parkering koster penger, men er rett ved hotellet på hotellets område.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, karsteinl2015
Anmeldt 23. mai 2017

Greit hotell, greit rom, enkel frokost. Gangavstand til sentrum. Ok hotell om du ikke har med bil. Var svindyr parkering. 250,- pr døgn i helg er nesten uhørt.( Er opplyst i rommenyen 80,- pr. døgn. ) Billigere parkering i sentrum.

Romtips: Finnes rom med utsikt til byen og sjøen.
Dato for oppholdet: mai 2017
  • Reisetype: Reiste alene