Verdens fiiiiineste basseng🤍

Må være Norges fiiiiineste basseng. Elsker å morgenbade her og drikke morgenkaffen ute og avslutte... les mer

Anmeldt 1. september 2023
May-Jorunn B
Renhold

Badstua var eksepsjonell, med mulighet for å ta seg en forfriskende dukkert i kalkulpen ved siden... les mer

Anmeldt 30. august 2023
Almar P

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tromsø
Nordlysjakt med buss
1 080 anmeldelser
Anmeldt 30. mai 2023

Veldig fornøyd. Stort og fint anlegg. Fine garderober. Ungene stor trives. Også er det sp supert med mange fine basseng å velge mellom. Utebassenget er topp.

Takk, Tine F
Anmeldt 30. mai 2023 via mobile enheter

Tromsøbadet er en velsignelse for byen, og har flotte fasiliteter. Gulvet kan være litt glatt, så man må gå forsiktig. Dusjområdet er litt for lite, når du skal passere de som dusjer i de første dusjene føles det som om man nesten dytter i dem.
Å være i utebassenget en mørk, iskald og krystallklar januarmorgen er en opplevelse for livet.
Alt i alt et flott sted å tilbringe tid.

Dato for opplevelse: januar 2023
Takk, BeaRocks
Anmeldt 30. mai 2023

Flott opplevelse. 3 mødre med til sammen 7 jenter, vi koste oss på badet i 6 timer. Cafeen har forbedringspotensialet, det går for sakte..

Takk, Thessa1986
Anmeldt 30. mai 2023

Flott anlegg med tilbud for de aller fleste. Vi har vært med både på babysvømming, småbarnsvømming og generelt vært i anlegget for frilek.

Dato for opplevelse: april 2023
Takk, GoPlaces57234191276
Anmeldt 30. mai 2023 via mobile enheter

Gøy for voksene og barn, sett av mange timer for lek og moro. Glem ikke å spise i løpet av dagen, Tromsøbadets kafé har nydelig mat

Takk, Adventure59189217597