Flott opplevelse å få med seg i Tromsø

Som en del av opplevelsen i Tromsø bør man besøke fjellheisen. Fantastisk utsikt over hele området... les mer

Anmeldt 4 dager siden
RouleurKJH
Sandnes, Norge
Absolutt verdt et besøk

Kusina og jeg betalte i overkant av 200 kroner per person for å ta fjellheisen tur/retur... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Ailiskh
Horten, Norge
Les alle 2 513 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tromsø
Nordlysjakt med buss
432 anmeldelser
Anmeldt 28. oktober 2018

Super utsikt, og fin tur opp med heisen. Et meget bra utgangspunkt for turer videre inn på fjellet. Eller bare sette seg inn på en dag med dårlig vær på kafeen og nyte utsikten over Tromsø, som er fenomenal. Anbefales.

Takk, hlaud
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Fjellheisen er en super taubane som tar deg til utkikksposten og serveringsstedet på toppen

Billig, enkelt og helt OK

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, knutp1
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk fin utsikt over byen og fjellene rundt. Vi var utrolig heldig med været og hadde en veldig fin opplevelse. På dagtid i en ukedag var det lite folk her. Heisen kan nok gå oftere når det er fler folk på fjellet..

Takk, 566hildem
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Skikkelig fin utsikt av Tromsøya. Vi var oppe fra kl 2000-2230 hvor vi fikk en fantastisk opplevelse av nordlyset! Uforglemmelig! Ikke slutter turen til Tromsø uten å dra dit! Anbefales!

1  Takk, Jezza M
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Solen skinner og turen opp med fjellheisen var flott! Kostbart men verdt det. Fantastisk å kunne ta seg opp så fort, trygt og enkelt

1  Takk, Maryblue50