Flott tur!

Gikk opp sherpatrappa, noe som er en veldig fin tur! Brukte ca 35 minutter opp, dette inkludert et... les mer

Anmeldt 11. juli 2022
sibellaaland
Tromsø, Norge
Nordens Paris

Fantastisk plass og by. Gikk opp og tok heis ned. Laget til med sherpa trapper og fine utkikkspunkt... les mer

Anmeldt 9. juni 2022
A8332QQthomasp
Les alle 2 627 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tromsø
Nordlysjakt med buss
619 anmeldelser
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Helt utrolig å komme opp dit
Snø og den bedre utsikten . Bra service . 210 kr tur retur man kan også gå men ikke å anbefale i snøvær .

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, 848nadiao
Anmeldt 28. oktober 2018

Super utsikt, og fin tur opp med heisen. Et meget bra utgangspunkt for turer videre inn på fjellet. Eller bare sette seg inn på en dag med dårlig vær på kafeen og nyte utsikten over Tromsø, som er fenomenal. Anbefales.

Takk, hlaud
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Fjellheisen er en super taubane som tar deg til utkikksposten og serveringsstedet på toppen

Billig, enkelt og helt OK

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, knutp1
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk fin utsikt over byen og fjellene rundt. Vi var utrolig heldig med været og hadde en veldig fin opplevelse. På dagtid i en ukedag var det lite folk her. Heisen kan nok gå oftere når det er fler folk på fjellet..

Takk, 566hildem
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Skikkelig fin utsikt av Tromsøya. Vi var oppe fra kl 2000-2230 hvor vi fikk en fantastisk opplevelse av nordlyset! Uforglemmelig! Ikke slutter turen til Tromsø uten å dra dit! Anbefales!

2  Takk, Jezza M