Magisk utsikt

En flott tur som gir fantastisk utsikt over Tromsø. Neste gang tar vi med turtøy og skikkelige sko... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Geir H
Sola, Norge
Fantastisk utsikt.

Fjellheisen var en fin mulighet til å komme opp på fjellet utenpå måtte gå shetpatrappen... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Anita C
Les alle 2 030 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tromsø
Nordlysjakt med buss
187 anmeldelser
Anmeldt 2. september 2019

Her spriker det fra dårlig til veldig bra. Spiste her med en gjeng kolleger på jobbtur. Hadde bestilt plass i restaurantlokalet i forveien , men her ble vårt selskap plassert sammen med en enda større gjeng som feiret en blivende pensjonist. Dumt for både oss og dem, da en pensjonist nødvendigvis skal feires med sang og taler. Da ble det litt nedtur å måtte være tilskuere og dempe egen prat mesteparten av måltidet. Betjeningen beklaget dette etterpå, så det var nok en glipp. Fikk servert lammegryte, som dessverre ikke hevet seg over en vanlig kafeopplevelse. rask service og hyggelig betjening. Turen med heisen, utsikten og sherpatrappa som ble prøvd et par dager etter, er jo fantastisk. Så fjellheisen er uansett verdt å få med seg.

Takk, Brit N
KristinaA1115, Restaurantsjef på Fjellheisen Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2019

Hei Brit,

Takk for din tid for å gi oss tilbakemelding. Det var dessverre en stor glipp å plassere dere så nært til hverandre. Vi prøvde å reservere et selskaps lokal for dere som skulle kose dere og spise en hyggelig måltid, men det ble dessverre ikke slik som vi har forventet. Jeg beklager på vegne av Fjellstua. Takk for tilbakemeldingen.

Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

Dette var en flott opplevelse! For en utsikt! Vi hadde klart vær, godt over 20 grader og vindstille 1. september. Helt utrolig

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, Ainbjo
KristinaA1115, Booking manager på Fjellheisen Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2019

Heia,

Hei og tusen takk for hyggelig anmeldelse etter ditt besøk hos oss på Fjellheisen!

Anmeldt 18. august 2019 via mobile enheter

Veldig fin opplevelse, og flott café på toppen! Maten i caféen er litt overpriset, det samme er heisen - men å gå opp sherpatrappa er et fint og rimelig alternativ, i tillegg til at det er en flott tur

Takk, sibellaaland
KristinaA1115, Booking manager på Fjellheisen Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2019

Hei og takk for anmeldelse etter ditt besøk hos oss på Fjellheisen! Vår pris er ikke så høy :) Pris for fjellheis i Loen er 520 NOK tur retur, pris for fjellheis i Voss koster 395 NOK, i Narvik 295 NOK. :)

Velkommen tilbake til fjells! :)

Anmeldt 7. august 2019

Fjellheisen er et "must" for alle som kommer til Tromsø. Overkommelig billettpris, hyggelig betjening, behagelig opp/ned-stigning i nye kabiner og fantastisk utsikt! Det finnes både kiosk og kafe/resteurant på toppen, pluss et stort utkikksplatå. Heisen er tilrettelagt for rullestolbrukere, barnevogner. Man kan også ta heisen bare en vei og gå sherpatrappa den andre veien.

Takk, Hilde U
KristinaA1115, Booking manager på Fjellheisen Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2019

Hei Hilde,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! :)

Anmeldt 7. august 2019

Da det var blitt langt på dag,valgte vi å ta med våre to Jack Russells for å gå til Fløya og Bønntuva.Vi tok heisen opp,og "heisføreren" var en meget hyggelig person.
Utsikten på toppen var upåklagelig. Besøkte kke serveringstedene der,men fikk oss en flott tur.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Britha B

Hei Britha,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. :)