En trivelig spasertur for en ettermiddag

Vi valgte å gå sherpa trappene både opp og ed, og kan anbefale turen. Du får god utsikt over... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Arne Henrik W
Obligatorisk i Tromsø

4 minutter og du er på fjellet, fint å gå små og større turer på fjellet. Kafeen på toppen er som... les mer

Anmeldt 4 uker siden
Isbjorn1955
Porsgrunn, Norge
Les alle 2 524 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tromsø
Nordlysjakt med buss
432 anmeldelser
Anmeldt 5. mars 2020

Tur som er vel verdt å ta på en solrik dag. Maten i restauranten var dårlige greier. Bestilte noe som skulle være en gryterett (Elg?), men som så ut, og smakte som "død mann på boks". Faktisk vil jeg påstå at militær-rasjonen var bedre (og det var for 35 år siden).

Dato for opplevelse: mai 2019
Takk, NilsLunde
KristinaA1115, Booking manager på Fjellheisen Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mars 2020

Heia,

Takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Hyggelig å høre at du likte utsikten til Tromsø fra toppstasjonen vår.
Trist å høre at det var så dårlig opplevelse med retten. Vi skal diskutere saken med restaurants sjefen.

Anmeldt 28. februar 2020 via mobile enheter

Imponerende anlegg og en fin tur opp. Fantastisk utsikt. Kafeen er overpriset, men det virket som utlendinger uansett betalte 99, - for et enkelt kakestykke.

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, Inge E
KristinaA1115, Booking manager på Fjellheisen Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. februar 2020

Heia,

Hei og tusen takk for din anmeldelse etter ditt besøk hos oss på Fjellheisen!

Anmeldt 30. desember 2019 via mobile enheter

Fantastisk utsikt, må oppleves! Vi var 80 stk på tur, og alle synes dette var en bra opplevelse. Nydelig natur.

Dato for opplevelse: februar 2019
1  Takk, Camilla H
KristinaA1115, Booking manager på Fjellheisen Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. desember 2019

Hei og tusen takk for hyggelig anmeldelse etter ditt besøk hos oss på Fjellheisen!

Godt Nyttår!

Anmeldt 3. november 2019

En enkel og rask mulighet til å komme opp på fjellet og nyte den fantastiske utsikten over Tromsø og fjellene rundt.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, KjellArildU1
KristinaA1115, Booking manager på Fjellheisen Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2019

Anmeldt 16. oktober 2019 via mobile enheter

En flott tur som gir fantastisk utsikt over Tromsø. Neste gang tar vi med turtøy og skikkelige sko så får vi gått til toppen. Skal være flott å gå opp eller ned og. Er lagt opp egen sti med sherpatrapp.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, Geir H
KristinaA1115, Booking manager på Fjellheisen Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2019

Heia,

Tusen for hyggelig anmeldelse etter ditt besøk hos oss på Fjellheisen! :)

Dere er ønskelig velkommen å besøke oss igjen ! :)