Flott opplevelse å få med seg i Tromsø

Som en del av opplevelsen i Tromsø bør man besøke fjellheisen. Fantastisk utsikt over hele området... les mer

Anmeldt 1 uke siden
RouleurKJH
Sandnes, Norge
Absolutt verdt et besøk

Kusina og jeg betalte i overkant av 200 kroner per person for å ta fjellheisen tur/retur... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Ailiskh
Horten, Norge
Les alle 2 514 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tromsø
Nordlysjakt med buss
432 anmeldelser
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Koselig å ta med barna opp til toppen og se den utrolige utsikten over Tromsø. Det er god kapasitet på heisen og kort ventetid. Lurt å velge en finværsdag.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, haakon_mentzoni
KristinaA1115, Booking manager på Fjellheisen Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Hei og tusen takk for hyggelig anmeldelse etter ditt besøk hos oss på Fjellheisen! :)

Anmeldt 5. mars 2020

Tur som er vel verdt å ta på en solrik dag. Maten i restauranten var dårlige greier. Bestilte noe som skulle være en gryterett (Elg?), men som så ut, og smakte som "død mann på boks". Faktisk vil jeg påstå at militær-rasjonen var bedre (og det var for 35 år siden).

Dato for opplevelse: mai 2019
Takk, NilsLunde
KristinaA1115, Booking manager på Fjellheisen Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mars 2020

Heia,

Takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Hyggelig å høre at du likte utsikten til Tromsø fra toppstasjonen vår.
Trist å høre at det var så dårlig opplevelse med retten. Vi skal diskutere saken med restaurants sjefen.

Anmeldt 28. februar 2020 via mobile enheter

Imponerende anlegg og en fin tur opp. Fantastisk utsikt. Kafeen er overpriset, men det virket som utlendinger uansett betalte 99, - for et enkelt kakestykke.

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, Inge E
KristinaA1115, Booking manager på Fjellheisen Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. februar 2020

Heia,

Hei og tusen takk for din anmeldelse etter ditt besøk hos oss på Fjellheisen!

Anmeldt 30. desember 2019 via mobile enheter

Fantastisk utsikt, må oppleves! Vi var 80 stk på tur, og alle synes dette var en bra opplevelse. Nydelig natur.

Dato for opplevelse: februar 2019
1  Takk, Camilla H
KristinaA1115, Booking manager på Fjellheisen Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. desember 2019

Godt Nyttår!

Anmeldt 3. november 2019

En enkel og rask mulighet til å komme opp på fjellet og nyte den fantastiske utsikten over Tromsø og fjellene rundt.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, KjellArildU1
KristinaA1115, Booking manager på Fjellheisen Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2019