Flott tur!

Gikk opp sherpatrappa, noe som er en veldig fin tur! Brukte ca 35 minutter opp, dette inkludert et... les mer

Anmeldt 11. juli 2022
sibellaaland
Tromsø, Norge
Nordens Paris

Fantastisk plass og by. Gikk opp og tok heis ned. Laget til med sherpa trapper og fine utkikkspunkt... les mer

Anmeldt 9. juni 2022
A8332QQthomasp
Les alle 2 656 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tromsø
Nordlysjakt med buss
706 anmeldelser
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Heisen koster 230 kroner for en voksen person og tar fire minutter en vei. For en familie blir det mye penger. Cafeen på toppen er også dyr. Likevel; jeg hadde gjort det igjen fordi heisen gikk smertefritt med god service og det er en spektakulær utsikt! Vi var her en strålende solskinnsdag og det er faktisk en av de vakreste utsikter jeg har opplevd. Buss 26 stopper her fra sentrum av Tromsø og går hvert 20 min - bestill tur/retur billett på bussen i sentrum - det er ikke billettautomat på busstoppet ved fjellheisen.

1  Takk, April-Elin
KristinaA1115, Booking manager på Fjellheisen Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2020

Heia,

Takk for deres anmendelse.

Anmeldt 26. juli 2020

Rask og effektiv tur til toppen.Veldig fin og stillegående heis, føltes trygg selv om vi var høyt over bakken.

2  Takk, sussiho
KristinaA1115, Booking manager på Fjellheisen Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Hei og tusen takk for hyggelig anmeldelse etter ditt besøk hos oss på Fjellheisen! :)

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Som Tromsøinnbygger er jeg ofte oppe på fjellheisen, men stort sett til fots. ( heisen tar jeg når vi har besøk og er et flott tilbud for turister og de som ikke liker å gå selv, så denne anmeldelsen gjelder kun kafeen) som regel går vi videre på fjellet men det hender vi stopper å tar en is, øl, vin el. På lørdag var det strålende forhold for midtnattsol så vi tenkte å få med oss dette fra fjellet, med et pristopp på fjellstua. Det første vi fikk beskjed om var at de stengte kl 23, og siste kjøp var 22.30. Greit nok.... vi fikk kjøpt det vi skulle og satt oss ned ved skittne bord. ( ikke bra i coronatider) mens vi satt der var det sikker 8-10 stykker med familie som ville handle noe men det fikk de selvfølgelig ikke... dette er for dårlig, turister som betaler seg opp med heisen burde få anledning til å handle. Rett før kl 23 var det mye rop å skrik at vi måtte gå for de skulle sette stolene opp på bordene å rekke heisen kl 23. Er det virkelig så dårlig med bemanning at de ansatte må dra ned med gjestene.... ?? Bordene blei hastig tørket over, med masse smuler og flekker igjen på bordet. Dette er kjempetrist for byen og fjellheisen/stua som virkelig hadde tatt seg opp de siste 2-3 årene. En annen ting er lufthandtørker på wc dette burde absolutt erstattes med papir, ikke corona eller bakterie vennlig. Her bør det generelt taes noen grep, eller komme noen andre drivere inn for dette var ikke noe en har lyst å anbefale eller besøke igjen.

2  Takk, laylaque
KristinaA1115, Booking manager på Fjellheisen Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Heia kjære Fjellheisen gjest,

Vi beklager på det sterkeste at dere har opplevd dårlig service. Stengningsrutiner vil bli diskutert og endret allerede i dag.

Ha en fortsatt fin sommer!

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Koselig å ta med barna opp til toppen og se den utrolige utsikten over Tromsø. Det er god kapasitet på heisen og kort ventetid. Lurt å velge en finværsdag.

Takk, haakon_mentzoni

Anmeldt 5. mars 2020

Tur som er vel verdt å ta på en solrik dag. Maten i restauranten var dårlige greier. Bestilte noe som skulle være en gryterett (Elg?), men som så ut, og smakte som "død mann på boks". Faktisk vil jeg påstå at militær-rasjonen var bedre (og det var for 35 år siden).

Dato for opplevelse: mai 2019
Takk, NilsLunde
KristinaA1115, Booking manager på Fjellheisen Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mars 2020

Heia,

Takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Hyggelig å høre at du likte utsikten til Tromsø fra toppstasjonen vår.
Trist å høre at det var så dårlig opplevelse med retten. Vi skal diskutere saken med restaurants sjefen.