En trivelig spasertur for en ettermiddag

Vi valgte å gå sherpa trappene både opp og ed, og kan anbefale turen. Du får god utsikt over... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Arne Henrik W
Obligatorisk i Tromsø

4 minutter og du er på fjellet, fint å gå små og større turer på fjellet. Kafeen på toppen er som... les mer

Anmeldt 20. august 2021
Isbjorn1955
Porsgrunn, Norge
Les alle 2 524 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tromsø
Nordlysjakt med buss
432 anmeldelser
Anmeldt 31. juli 2020

En fantastisk utsikt over Tromsø møter deg på toppen. Mulighet for gåturer inn over fjellet om en ønsker det. Kafeteria med OK priser på toppen.

1  Takk, Ketil H
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Tok bussen fra sentrum og til starten av sherpatrappene. Turen opp mot topp gikk fint, flott utsikt og strålende vær. På toppen kunne man velge mellom en rekke turer og stier hvis man ønsket seg en lenger tur. Fantastisk utsikt på toppen av fjellheisen, hvor man så utover hele Tromsø. Fin kafé med mat og drikke. Sitteplasser både ute og inne. En kald Mack øl smakte ekstra godt. Helt grei pris for heisen en vei,150 kr. Pris t/r var 250.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Morten L
Anmeldt 28. juli 2020

Anbefaler alle å ta en tur med fjellheisen i Tromsø, spesielt nå på sommeren. Her får en se byen fra den beste utsikten en kan tenke seg. Med høge fjell med snøtopper danner det et spektakulært syn som kan ta pusten fra enhver.

2  Takk, osmasen
KristinaA1115, Booking manager på Fjellheisen Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2020

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Heisen koster 230 kroner for en voksen person og tar fire minutter en vei. For en familie blir det mye penger. Cafeen på toppen er også dyr. Likevel; jeg hadde gjort det igjen fordi heisen gikk smertefritt med god service og det er en spektakulær utsikt! Vi var her en strålende solskinnsdag og det er faktisk en av de vakreste utsikter jeg har opplevd. Buss 26 stopper her fra sentrum av Tromsø og går hvert 20 min - bestill tur/retur billett på bussen i sentrum - det er ikke billettautomat på busstoppet ved fjellheisen.

1  Takk, April-Elin
KristinaA1115, Booking manager på Fjellheisen Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2020

Heia,

Takk for deres anmendelse.

Anmeldt 26. juli 2020

Rask og effektiv tur til toppen.Veldig fin og stillegående heis, føltes trygg selv om vi var høyt over bakken.

1  Takk, sussiho
KristinaA1115, Booking manager på Fjellheisen Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Hei og tusen takk for hyggelig anmeldelse etter ditt besøk hos oss på Fjellheisen! :)