Flott utsikt

Flott utsiktspunkt, men litt langt mellom avgangene. Selve adkomsten er enkel å finne, og en kort... les mer

Anmeldt 5 dager siden
Thomas G
Bergen, Norge
En trivelig spasertur for en ettermiddag

Vi valgte å gå sherpa trappene både opp og ed, og kan anbefale turen. Du får god utsikt over... les mer

Anmeldt 8. september 2021
Arne Henrik W
Les alle 2 527 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tromsø
Nordlysjakt med buss
434 anmeldelser
Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

Hadde en dagstur med fjellheisen opp, spiste en enkel lunsj. Litt begrenset meny og alt for høye priser satte en liten demper

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, 117jans
KristinaA1115, Booking manager på Fjellheisen Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2020

Heia,

Takk for deres anmendelse.

Anmeldt 25. august 2020

Ta gondolheisen i 5 minutter og opplev Tromsø sitt flotte utsiktspunkt. Fint utgangspunkt for fotturer. Fin kafeteria med god kapasitet. Avgang hver 1/2-time begge retninger. Kr 230 pr. pers t/r (aug. 20)

2  Takk, TOR S
KristinaA1115, Booking manager på Fjellheisen Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2020

Hei og tusen takk for hyggelig anmeldelse etter ditt besøk hos oss på Fjellheisen!

Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Fjellheisen tar deg forbi tre grensen, og fra toppen kan du gå flotte turer i luftig og fint terreng! Nydelig utsikt og fin bonus med en øl i baren etter turen.

Takk, lisy504
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Ettersom vi reiste med ein tenåring som går på krykker, passa det perfekt å ta ein tur med fjellheisen. Det var nesten ingen kø, sjølve heisturen tok kun 4 minutt og det var strålande sol på toppen! Vi kjøpte oss ein is og rusla litt rundt før vi reiste ned att. Ein kan gå fleire turar frå Fjellhytta, både små og store toppar. Utsikten er eineståande!

Takk, 910truder
Anmeldt 31. juli 2020

En fantastisk utsikt over Tromsø møter deg på toppen. Mulighet for gåturer inn over fjellet om en ønsker det. Kafeteria med OK priser på toppen.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, Ketil H