Et must når du er i Tromsø

Vi tok heisen opp kl 11.00 og var der oppe 1,5 time og nøt utsikten og gikk tur. Flott utsikt over... les mer

Anmeldt 3 dager siden
Camper400021
Oslo, Norge
Her må man opp når man er i Tromsø

Nydelig utsikt om været åpner for det, og en fin kaffe/bar/restaurant på toppen som serverer det... les mer

Anmeldt 1. november 2021
Alf F
Bergen, Norge
Les alle 2 541 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tromsø
Nordlysjakt med buss
461 anmeldelser
Anmeldt 12. september 2020 via mobile enheter

En ypperlig opplevelse for både turister og lokalbefolkning. Været i dag var ikke det beste, men utsikten var likevel fantastisk.

2  Takk, 719tord
KristinaA1115, Booking manager på Fjellheisen Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2020

Hei og tusen takk for hyggelig anmeldelse etter ditt besøk hos oss på Fjellheisen!

Anmeldt 9. september 2020

Vi reiste nå i høst.Vakker utsikt,og pass på å ta med varm jakke,vi hadde regn og det blåste masse.så dynejakke var godt å ha. Du ser ut over hele Tromsø,og det er så vakkert. havet fjellene ja i det helte tatt,,det er supert.,

2  Takk, hildura
KristinaA1115, Booking manager på Fjellheisen Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2020

Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

Hadde en dagstur med fjellheisen opp, spiste en enkel lunsj. Litt begrenset meny og alt for høye priser satte en liten demper

Takk, 117jans
KristinaA1115, Booking manager på Fjellheisen Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2020

Heia,

Takk for deres anmendelse.

Anmeldt 25. august 2020

Ta gondolheisen i 5 minutter og opplev Tromsø sitt flotte utsiktspunkt. Fint utgangspunkt for fotturer. Fin kafeteria med god kapasitet. Avgang hver 1/2-time begge retninger. Kr 230 pr. pers t/r (aug. 20)

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, TOR S
KristinaA1115, Booking manager på Fjellheisen Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2020

Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Fjellheisen tar deg forbi tre grensen, og fra toppen kan du gå flotte turer i luftig og fint terreng! Nydelig utsikt og fin bonus med en øl i baren etter turen.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, lisy504