Flott tur!

Gikk opp sherpatrappa, noe som er en veldig fin tur! Brukte ca 35 minutter opp, dette inkludert et... les mer

Anmeldt 11. juli 2022
sibellaaland
Tromsø, Norge
Nordens Paris

Fantastisk plass og by. Gikk opp og tok heis ned. Laget til med sherpa trapper og fine utkikkspunkt... les mer

Anmeldt 9. juni 2022
A8332QQthomasp
Les alle 2 627 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tromsø
Nordlysjakt med buss
612 anmeldelser
Anmeldt 20. august 2021

4 minutter og du er på fjellet, fint å gå små og større turer på fjellet. Kafeen på toppen er som ventet dyr men har en fantastisk belligenhet. Kjempeflott utsikt over byen herfra

Takk, Isbjorn1955
KristinaA1115, Booking manager på Fjellheisen Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Hei og tusen takk for hyggelig anmeldelse etter ditt besøk hos oss på Fjellheisen! :)

Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Vi var veldig heldig med været og hadde flott utsikt både fra vognen og når vi kom til toppen. Jeg er vanligvis engstelig i sånne hengende vogner, men her gikk det veldig bra! Ingen slingring og uventede bevegelser. Vi kommer gjerne igjen!

Takk, 35annelises
KristinaA1115, Booking manger på Fjellheisen Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Dette var en enkel og på ingen måte utfordrende tur. Raskt gjennomført og forenlig med å gjøre mange andre aktiviteter samme dag i Tromsø. God trim. Jeg har høydeskrekk men ble ikke redd. Anbefaler alle å gå Sherpatrappa opp i Tromsø. Lett tilgjengelig og flott utsikt og nydelig plassering.

Takk, Tuuttaj

Anmeldt 22. juli 2021

Som en del av opplevelsen i Tromsø bør man besøke fjellheisen. Fantastisk utsikt over hele området. Vi fikk dessverre litt lavt skydekke og store deler av områdene rundt lå i skyer, men ellers en voldsomt luftig og flott opplevelse som er verdt å få med seg.

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, RouleurKJH
KristinaA1115, Booking manager på Fjellheisen Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Kusina og jeg betalte i overkant av 200 kroner per person for å ta fjellheisen tur/retur. Spektakulær utsikt fra toppen. Så flere mennesker som gikk videre oppover i fjellet. Var kiosk på toppen hvor de tok 50 kroner for en vannflaske. Også en kafé der, men der var det kaos og stinn brakke og ikke følelse av at vi er midt i en pandemi. Valgte derfor å gå ut igjen.
Absolutt verdt et besøk. Lokalbussen stoppet rett nedenfor. Enkelt å komme seg dit fra sentrum. Vi valgte å gå fra sentrum og over brua den ene veien. Fin gåtur.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Ailiskh