1 times foto- og historiecruise

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Hermes II på
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

En super 1 times tur i en nydelig restaurert skøyte. Lidenskapelig og engasjert guide, med mye kunnskap og et smil eller to på lur! Anbefales!

Takk, anjavibekep
Hermes2_the_Boat, General Manager på Hermes II, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Takk for hyggelige ord - det betyr masse for oss!

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fin båttur med flotte Hermes ll. Hyggelig pris, god kaffe og gjærbakst, mye variert historie fra besetningen, bra vær og særdeles flott båt.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, lislings
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Flott tur med Hermes II. Nydelig mat, hyggelig mannskap ombord som gjorde alt for at vi skulle ha det bra. Var på tur med bare voksne, men kan godt anbefales som familietur også.
Båten ligger midt i sentrum av Tromsø. Anbefales på det varmeste

Dato for opplevelse: juni 2020
2  Takk, Tourist370035
Anmeldt 25. juni 2020

6 timers tur med Hermes 2 Tromsø sentrum-Finnkroken med ansatte ble en flott fantastisk opplevelse med historie, godt humør og masse latter. Flott vertskap både på båt og i Finnkroken. Maten vi fikk servert kan ikke beskrives, men godt og smakfull.
En slik tur kan anbefales på det varmeste som rekreasjon og opplevelse

Dato for opplevelse: juni 2020
2  Takk, Tor Inge H
Anmeldt 26. januar 2020

En fantastisk flott tur ombord i en historisk fiskebåt, Hermes II, i Tromsøysundet. Flott vertskap og kunnskapsrik guide. I tillegg fikk vi servert lunsj med kaffe/varm solbærsaft ombord. En rimelig og flott tur som må oppleves.

Dato for opplevelse: januar 2020
2  Takk, 996sisselk
Hermes2_the_Boat, Daglig leder på Hermes II, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2020

Hei 996sisselk.

Så fint at dere likte turen og båten. Og takk for at du tok deg tiden til å skrive en anmeldelse, det betyr mye for oss!