Åpen i dag: Stengt

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Hermes II på
Anmeldt 20. august 2021

Min fru og jeg hadde booket på nett en tur med denne skøyta. Da vi skulle dra viste det seg at det var bare oss som hadde bestilt. Skipper og guide dro ut på en 2,5 timers tur med masse historier og ypperlig service hele vien bar for oss to. Fantastisk. Flott natur og flott guiding. Anbefales på det varmeste

Dato for opplevelse: august 2021
1  Takk, Isbjorn1955
Hermes2_the_Boat, Host på Hermes II, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2021

Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

Deilig rundtur på sjøen med en fantastisk flott restaurert fiskeskøyte. Erfarent mannskap med god historiekunnskap om både båten og området.

Dato for opplevelse: september 2020
1  Takk, seilerik

Anmeldt 12. august 2020

Fikk en herlig 2,5 timers tur rundt øya med trivelig besetning, kjempefin utsikt over området rundt Tromsø, litt lokalhistorie, samt testet ut fiskelykken. Hadde med 2 små barn og begge koste seg masse og besetningen tok seg god tid til dem og de fikk både være med å fiske og sløye fisken vi fikk.

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, Ragzter

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

En super 1 times tur i en nydelig restaurert skøyte. Lidenskapelig og engasjert guide, med mye kunnskap og et smil eller to på lur! Anbefales!

Takk, anjavibekep
Hermes2_the_Boat, General Manager på Hermes II, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Takk for hyggelige ord - det betyr masse for oss!

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fin båttur med flotte Hermes ll. Hyggelig pris, god kaffe og gjærbakst, mye variert historie fra besetningen, bra vær og særdeles flott båt.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, lislings