1 times foto- og historiecruise

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Hermes II på
Anmeldt 24. september 2021 via mobile enheter

Tusen takk for turen. Vi fikk oppleve en fantastisk båt og dedikert mannskap. Sikkerheten ble godt ivaretatt, Frode førte båten trygt og Truls sørget for guiding og service og historiefortelling på ypperste nivå. Og vi fikk fisk.

Dato for opplevelse: september 2021
1  Takk, OddV25
Hermes2_the_Boat, Host på Hermes II, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2021

Tusen takk for flott tur og hyggelig tilbakemelding

Anmeldt 24. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk tur med flotte opplevelser god guide med gode historier om båt og lokalsamfunn. God fangst bestående av både sei, torsk og hyse ble det også.

Dato for opplevelse: september 2021
1  Takk, Arild B

Tusen takk for flott tur og hyggelig tilbakemelding

Anmeldt 20. august 2021

Min fru og jeg hadde booket på nett en tur med denne skøyta. Da vi skulle dra viste det seg at det var bare oss som hadde bestilt. Skipper og guide dro ut på en 2,5 timers tur med masse historier og ypperlig service hele vien bar for oss to. Fantastisk. Flott natur og flott guiding. Anbefales på det varmeste

Dato for opplevelse: august 2021
1  Takk, Isbjorn1955

Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

Deilig rundtur på sjøen med en fantastisk flott restaurert fiskeskøyte. Erfarent mannskap med god historiekunnskap om både båten og området.

Dato for opplevelse: september 2020
1  Takk, seilerik

Anmeldt 12. august 2020

Fikk en herlig 2,5 timers tur rundt øya med trivelig besetning, kjempefin utsikt over området rundt Tromsø, litt lokalhistorie, samt testet ut fiskelykken. Hadde med 2 små barn og begge koste seg masse og besetningen tok seg god tid til dem og de fikk både være med å fiske og sløye fisken vi fikk.

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, Ragzter