“Som alltid utmerket.”

Kjøkken: Sushi, Japansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 18 november 2016 via mobile enheter

7 til bords med store og små, veldig hyggelig personale, virkelig god mat, og nok av alt. Verdt hver krone. Anbefales varmt!

Takk, Gøran S
Skriv en anmeldelse
Det er nyere anmeldelser for Ra Sushi & Bar
Se de nyligste anmeldelsene

Anmeldt 14 november 2016

Maten var god, men jeg ble ikke imponert over verken lokale eller servitører. Ukoselig sted med høyt støynivå. Servitører i skitne joggesko og crocs som ikke vet at hval er kjøtt og ikke fisk, imponerte såvisst ikke.
Jeg fortsetter heller å spise sushi på kjøpesentrene i byen.

Takk, hiped2
Anmeldt 7 november 2016

Spiste en kombo fra menyen - Napp - som var spennende og delikat. Maten smakte godt og kan anbefales. Ut over det jeg spise var det mange varianter i menyen. Blir nok flere turer hit.

Takk, Arnfinn B
Anmeldt 18 oktober 2016

Rå sushi lager byens beste sushi, kokkene er kreative og utvikler stadig nye varianter. Dersom du skal smake sushi for første gang eller har med noen som er skeptisk til å spise sushi finner de garantert noe på menyen som de liker. Lokalet er dessverre litt for åpent og det blir derfor endel støy når restauranten er full. Servitørene er ofte travle og servicen er derfor ikke alltid like bra. Heldigvis veier den fantastiske sushien opp for det som mangler på lokale og service. Anbefales!

Takk, Elisabethdah
Anmeldt 16 oktober 2016 via mobile enheter

Fantastisk mat! Bor ikke i byen, men MÅ dra innom å spise hver gang vi er her.

Har prøvd sushi mange andre steder både innland og utland, men ingenting kan sammenliknes med rå sushi!

Takk, Aleksandra1405

Reisende som så på Ra Sushi & Bar, så også på

Har du vært i Ra Sushi & Bar? Del dine erfaringer!