“God mat, vil så gjerne på service...”
Anmeldelse av Ra Sushi & Bar

Ra Sushi & Bar
Vurdert som nr. 23 av 116 Restauranter i Tromsø
Kjøkken: Sushi, Japansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 30 desember 2016 via mobile enheter

Rå har blitt som en institusjon å regne i Tromsø, man bare må ha sushi i fra rå, og sushien er alltid god! Vi ankom restauranten uten å ha bestilt bord en fredags kveld, det ordnet seg med bord ganske raskt. Servitøren var raskt på plass med meny og drikkebestilling. Guidet oss godt i meny og alternative sammensetninger.
Vi kjørte full pakke, forrett, hovedrett og dessert, hvor maten innfridde ganske godt.
Servitøren var innom bordet flere ganger i løpet av måltidet, fylte på vannkaraffelen ved flere anledninger, men spurte aldri om vi ønsket noe mer å drikke av det andre vi hadde i glassene. Her hadde hun kunne servert alt fra 1-3 glass til med vin pr gjest gjennom måltidet.

Som sagt, maten er god, servicen er litt under forventet , og trekker dermed ned opplevelsen sammen med litt interiørmessige ting.

Takk, pema33
Skriv en anmeldelse

1923 av 302 anmeldelser

Anmeldt 19 november 2016

Kjempegod mat og koselig lokale. God service. Alltid fornøyd etter et besøk på denne restauranten. Gode råvarer.

Takk, e63s
Anmeldt 18 november 2016 via mobile enheter

7 til bords med store og små, veldig hyggelig personale, virkelig god mat, og nok av alt. Verdt hver krone. Anbefales varmt!

Takk, Gøran S
Anmeldt 14 november 2016

Maten var god, men jeg ble ikke imponert over verken lokale eller servitører. Ukoselig sted med høyt støynivå. Servitører i skitne joggesko og crocs som ikke vet at hval er kjøtt og ikke fisk, imponerte såvisst ikke.
Jeg fortsetter heller å spise sushi på kjøpesentrene i byen.

Takk, hiped2
Anmeldt 7 november 2016

Spiste en kombo fra menyen - Napp - som var spennende og delikat. Maten smakte godt og kan anbefales. Ut over det jeg spise var det mange varianter i menyen. Blir nok flere turer hit.

Takk, Arnfinn B

Reisende som så på Ra Sushi & Bar, så også på

Har du vært i Ra Sushi & Bar? Del dine erfaringer!