“Sushi med særpreg!”

Kjøkken: Sushi, Japansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 24 februar 2017 via mobile enheter

Tror ikke du finner en så fargerik sushimeny i hele Norge, flotte smaker og variasjoner! Anbefaler Rå på det aller varmeste!

Takk, Franco R
Skriv en anmeldelse
Det er nyere anmeldelser for Ra Sushi & Bar
Se de nyligste anmeldelsene

Anmeldt 17 februar 2017

Tom for ganske mye egentlig. På tredje eller fjerde forsøk med servitøren, som forøvrig brukte all for lang tid mellom hvert forsøk, ble det endelig napp på en middag. Bitene besto i all hovedsak av scampi og laks, med et par unntak av biter med kamskjell som de hadde, siden de var tom for mye av det andre. Forventet mer av denne restauranten.

Vært her i snitt halvannen gang i året de siste 5 årene. Alltid like skuffende her. Risen (og sushi) er bedre stort sett alle andre sushi-steder i Tromsø. Selv sushien på Jekta har bedre ris enn Rå. I tillegg er det betydelig lavere pris på de andre stedene.

Stort pluss for presentasjonen av maten.

Gå heller på Suvi for sushi i Tromsø, eventuelt ta 42-bussen til Jekta.

Takk, Marius L
Anmeldt 30 desember 2016 via mobile enheter

Rå har blitt som en institusjon å regne i Tromsø, man bare må ha sushi i fra rå, og sushien er alltid god! Vi ankom restauranten uten å ha bestilt bord en fredags kveld, det ordnet seg med bord ganske raskt. Servitøren var raskt på plass med meny og drikkebestilling. Guidet oss godt i meny og alternative sammensetninger.
Vi kjørte full pakke, forrett, hovedrett og dessert, hvor maten innfridde ganske godt.
Servitøren var innom bordet flere ganger i løpet av måltidet, fylte på vannkaraffelen ved flere anledninger, men spurte aldri om vi ønsket noe mer å drikke av det andre vi hadde i glassene. Her hadde hun kunne servert alt fra 1-3 glass til med vin pr gjest gjennom måltidet.

Som sagt, maten er god, servicen er litt under forventet , og trekker dermed ned opplevelsen sammen med litt interiørmessige ting.

Takk, pema33
Anmeldt 19 november 2016

Kjempegod mat og koselig lokale. God service. Alltid fornøyd etter et besøk på denne restauranten. Gode råvarer.

Takk, e63s
Anmeldt 18 november 2016 via mobile enheter

7 til bords med store og små, veldig hyggelig personale, virkelig god mat, og nok av alt. Verdt hver krone. Anbefales varmt!

Takk, Gøran S

Reisende som så på Ra Sushi & Bar, så også på

Har du vært i Ra Sushi & Bar? Del dine erfaringer!