“God mat og god service! ”
Anmeldelse av Ra Sushi & Bar

Kjøkken: Sushi, Japansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Veldig bra sushi akkompagnert av en utrolig hyggelig servitør. Maten holder en meget høy standard i tillegg til at presentasjonen er innbydende. Vil absolutt anbefale ayaka maki her.

Ser at noen tidligere anmeldelser har skrevet om stive priser, noe det vil være sammenlignet med en ordinær sushi bar. Det stemmer, men så er sushien også flere hakk over da den har komplekse smaker du ikke får overalt. Absolutt verdt pengene!

Dato for besøk: august 2020
Takk, 944oliveru

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Herremin, for noen priser! 160 kr for åtte maki er jo helt hinsides. Det er mer enn dobbel pris for nøyaktig det samme i Oslo. Råvarene og størrelsen på bitene er også helt likt. Er det for lite konkurranse som medfører slike urealistiske priser? Sushien var god, men ikke bedre enn på Østlandet - nøyaktig samme smak. Det er jo bare latterlig. Helt standard lokale og helt gjennomsnittlig service. Men til de prisene skulle man tro man var på Alex Sushi - og det var man definitivt IKKE.

1  Takk, April-Elin
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Lokalene er flotte med eg stort akvarium som en vegg. Vi hadde bord ut mot kaien med kjempe utsikt. Serviceinnstilt personal som også fortalte hva vi spiste. Fortreffelig sushi med gode smaker. Anbefaler å bestille bord da mange ble avvist da det var fult

2  Takk, beatev115
Anmeldt 3. april 2020

Jeg har bodd i Tromsø i mange år og har besøkt RÅ Sushi med jevne mellomrom og har alltid syntes de har vært byens beste Sushi restaurant. Men noe har dessverre endret seg etter flytting av lokaler fra Skippergata til Kystenes hus.
Maten er fortsatt god men service er nesten fraværende. Vi dro dit en Torsdag kveld for å hygge oss med god mat, og fikk god god Sushi,, men måtte neste oppsøke eller spørre flere ganger for å få oppmerksomhet fra servitøren.
Da blir dessverre totalopplevelsen dårlig selv om maten er god.
Mulig RÅ Sushi nå fokuserer på og ønsker å være et takeaway konsept,, tror i alle fall det er en bedre opplevelse.

Dato for besøk: april 2020
1  Takk, IngarPedersen
Anmeldt 2. april 2020 via mobile enheter

Rå pleide å være en vinner og en god opplevelse...
Nå er den fin som takeaway, men ikke for å ha det hyggelig ute.
Totalt fraværende service. Lite trivelig, og følelsen av å være på en halvkjip café. Ikke verdt pengene i så måte.
God mat, men sitter heller hjemme og spiser.

Dato for besøk: april 2020
2  Takk, IglooBase

Reisende som så på Ra Sushi & Bar, så også på

Har du vært i Ra Sushi & Bar? Del dine erfaringer!