“God Sushi”

Kjøkken: Sushi, Japansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 22. juli 2021

Prøvde dette stedet for sushi i Tromsø. Effektiv bordbestilling, god og variert sushi av god kvalitet. Hyggelig innredning med stort og spennende akvarium å se på. Betjeningen er hyggelig, men litt lite oppmerksomme og kunne godt ha fulgt med litt mer. Mulig det var på slutten av dagen, men lite spørsmål om kaffe, te eller andre drikkevarer. Ingen dessertmeny. Litt å gå på på servicen, men ellers ett bra måltid.

Takk, RouleurKJH

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Brukte å være favoritt plassen å spise sushi når man bodde i tromsø! No ehm ja e det spm egentlig har skjedd. 185 kr før en ayka maki! Å bitene e så små at man nesten vil grine! Å æ har aldri måtte ta av avokadoen på en sushi før. Fordi avokadoen fantes jo farsken mæ ikke moden!(den grlnne drage btw) Æ har faktisk savna rå! Men det der va å forblir min siste besøk på rå suahi ever! Kanskje "rikdommen" e gådd i hodet på nån who knows!

Takk, sakoria
Anmeldt 9. januar 2021 via mobile enheter

Veldig hod kvalitet på sushien. Vi koste oss masse. Datteren min på 10 ble veldig fasinert av fiskene i akvariumet hyggelig betjening

Dato for besøk: januar 2021
Takk, 229nataliea
Anmeldt 8. november 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og god service!! Kjekt å prøve ut nye smakskombinasjon, fornuftige priser. Tydeligvis et populært sted

Dato for besøk: november 2020
Takk, Sissel F
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Veldig bra sushi akkompagnert av en utrolig hyggelig servitør. Maten holder en meget høy standard i tillegg til at presentasjonen er innbydende. Vil absolutt anbefale ayaka maki her.

Ser at noen tidligere anmeldelser har skrevet om stive priser, noe det vil være sammenlignet med en ordinær sushi bar. Det stemmer, men så er sushien også flere hakk over da den har komplekse smaker du ikke får overalt. Absolutt verdt pengene!

Dato for besøk: august 2020
Takk, 944oliveru

Reisende som så på Ra Sushi & Bar, så også på

Har du vært i Ra Sushi & Bar? Del dine erfaringer!