“Hvis du liker sushi, må du testen «ra sushi»”
Anmeldelse av Ra Sushi & Bar

Ra Sushi & Bar
Vurdert som nr. 21 av 138 Restauranter i Tromsø
Kjøkken: Sushi, Japansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

En helt fantastisk sushiopplevelse med trevlig personal, god mat og vakker utsikt. Vi var to personer som sammen spiste 24 biter, en perfekt mengde for et par. Våres favoritt var «rå drage». Eneste minus for restauranten er lokalen, som er litt kjedelig.

Dato for besøk: september 2021
Takk, KarlHannesL

Anmeldt 22. juli 2021

Prøvde dette stedet for sushi i Tromsø. Effektiv bordbestilling, god og variert sushi av god kvalitet. Hyggelig innredning med stort og spennende akvarium å se på. Betjeningen er hyggelig, men litt lite oppmerksomme og kunne godt ha fulgt med litt mer. Mulig det var på slutten av dagen, men lite spørsmål om kaffe, te eller andre drikkevarer. Ingen dessertmeny. Litt å gå på på servicen, men ellers ett bra måltid.

Takk, RouleurKJH
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Brukte å være favoritt plassen å spise sushi når man bodde i tromsø! No ehm ja e det spm egentlig har skjedd. 185 kr før en ayka maki! Å bitene e så små at man nesten vil grine! Å æ har aldri måtte ta av avokadoen på en sushi før. Fordi avokadoen fantes jo farsken mæ ikke moden!(den grlnne drage btw) Æ har faktisk savna rå! Men det der va å forblir min siste besøk på rå suahi ever! Kanskje "rikdommen" e gådd i hodet på nån who knows!

Takk, sakoria
Anmeldt 9. januar 2021 via mobile enheter

Veldig hod kvalitet på sushien. Vi koste oss masse. Datteren min på 10 ble veldig fasinert av fiskene i akvariumet hyggelig betjening

Dato for besøk: januar 2021
Takk, 229nataliea
Anmeldt 8. november 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og god service!! Kjekt å prøve ut nye smakskombinasjon, fornuftige priser. Tydeligvis et populært sted

Dato for besøk: november 2020
Takk, Sissel F

Reisende som så på Ra Sushi & Bar, så også på

Har du vært i Ra Sushi & Bar? Del dine erfaringer!